Alla inlägg under juni 2007

Av Madeleine - 2 juni 2007 14:35



Jag är världens lyckligaste kvinna!! Idag blir jag fru Holmberg..!!




Syster och jag var i lokalen till sena natten och förberedde inför festen igår.. man kanske borde ha lagt sig tidigt så man var pigg och utvilad idag.. men jag satt uppe hela natten. Självklart är man ute i sista sekund med allt.. åsså hade man ju all dessa pirr i magen.. hur skulle man kunna sova då??




Tidigt på bröllopsmorgonen åker jag till Linda och salongen. Hår och make-up ska fixas!! Med mig har jag skumpa *mums* Ammade innan jag åkte så nu får Pappsen ha henne ett tag. Dom har ju inte precis nåt för sig idag...

Shit, vilken tid d tog´!! Började nästan oroa mig för att missa mitt eget bröllop. Åsså var d Linda som gjorde mig fin - hon och tider!! hihi...

Men åh, så vacker jag blev. Tack älskade Linda - så himla nöjd!!!



När jag kom hem så var det SUPER stressigt!!! Bara att byta om och åka till kyrkan!! Jag och Tomas hade inte sett varandra innan bröllopet - började gråta då jag såg mina älskade favoritkillar såååå fina!! Jag är verkligen så himla lycklig..!!



Andreas var bestman och ringbärare, jag hade mina små favvotjejer som brudnäbbar: Mirabelle, Tilde och Jennifer. Ni var så söta!!




När vi gick in i kyrkan strödde tjejerna rosenblad över golvet där vi gick..

Romantiskt va?? d vi inte visste som var tur att vi fråga var att man inte fick slänga äkta rosenblad på golven i kyrkor. Tydligen så förstörs golven då!! :-o Så jag hade fixat rosenblad i cellulosa, tror jag att d var.. lr så är jag helt ute och cyklar... hmmm...




Andreas bar Amanda in i kyrkan och höll i henne tills han inte orkade mera... då fick pappa ta över.

Dopet var först, Amanda var jätteduktig!!!

Hade inget emot att få vatten på huvudet.

Efter dopet fick moster Emelie hålla lillgumman så vi kunde gänga oss ;-)


 


Jag hade anlitat en solist som sjung "Handens fem fingrar" till Amanda och till oss sjung hon "Kärleken förde oss samman". Såå vackert!!!



Prästen måste ha smuttat lite för mycket på vinet för först sa hon fel efternamn på Tomas - Tomas Hellberg.. hahaha.. sen fick han heta Tony Holmberg..!! *asgarv*

Älskling svettades som en galning under vigseln, hihi.. bara droppade!!

Men allt gick bra, ingen invände mot vårt äktenskap.. ;-)






Vi gifte oss i Brännkyrka kyrka på sommarens första soliga dag!! Det var en helt underbar och vacker dag!!

Efteråt hade vi fest i Stamparken för våra nära och kära!! Avslutade med efterfest hemma hos oss.. hahaha...

Man får offra bröllopsnatten och smekmånad då man har en liten bebis att ta hand om..!! Det tar vi igen...


Presentation

Omröstning

Har du haft sex med en av samma kön??
 Ja, en tjej
 Ja, en kille
 Nej
 Nyfiken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards