Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Tummar & tår

Av Madeleine - 15 april 2008 09:47


Då var d dax då.. hinner nog inte blogga nåt efter besöket på KS.. börjar jobba 13.00 ni får veta hur d gått då jag slutat jobba ikväll.. Håll alla era tummar och tår...!!! Tack alla ni som tänker på mig..!!! <3 <3 <3 <3 <3

 
 
Sara

Sara

15 april 2008 10:04

Hoppas det går bra på sjukhuset! Kramisar Sara

http://www.wilma.st

 
Ingen bild

Anita

15 april 2008 19:00

Hej!Ja, fick missfall i v.9.Klart vi blev ledsen men samtidigt glad att jag fick tidigt, hade faktiskt både dig och syrran i tankarna när jag fick mitt och DET ni fick gå igenom hade jag verkligen inte velat gå igenom ;-( Närå, vi ska inte spara, här körs på för fullt ;-) Jag fyller ju 37 i år så ska jag ha en till är det nu, tycker Guilla Bojvik varit tuff som skaffat en vid snart 40..men nu har ju hennes guldklimp kommit äntligen och Josefin sa Madicken är stolt som en tupp :-)Så vi får väl se när en till dimper ner här, min kropp måste ju i lugn och ro få läka först efter det här och det blir väl när den är redo men såklart hoppas jag på så snart som möjligt :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 29 september 2008 21:03

Spana in den nya barnklädes butiken på nätet - Coolchildren.seMissa inte den fantastiska öppningserbjudandet, 20% rabatt på HELA köpet..!! Säljer för bl.a Rockefella, Yorrik, Appaman, Lundmyr of Sweden mfl.Bara Coola kläder för Coola barn..!!...

Av Madeleine - 23 april 2008 12:18

    Surfa in på min NYA BLOGG och var med och tävla..!!!   www.muppsan.com     VÄLKOMMEN ALLA TROGNA LÄSARE & NYA..!!           ...

Av Madeleine - 16 april 2008 20:28

  HAR BYTT BLOGG   WWW.MUPPSAN.COM   Fortsätt följa min blogg..!! ;-) ...

Av Madeleine - 16 april 2008 15:30

  Inom kort dyker det nog upp en tävling här med fin fina priser..!!! Väntar bara på klartecken.. Håll utkik..!!!         ...

Av Madeleine - 16 april 2008 12:51

  Så, då var d bestämt - jag är ledig ikväll..!! Det behövs.. känns att jag behöver landa.. inte riktigt tagit in och förstått vad som komma skall.. Hoppas hoppas läkaren ringer den här veckan och ger mig tid för operation.. väntan är ju bara sååå fr...

Ovido - Quiz & Flashcards