Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Lindsay Lohan naken nymfoman

Av Madeleine - 15 april 2008 22:41



Posh24.se skrev ju för ett tag sedan att Lindsay Lohan nyligen skrivit på för att spela en sex-missbrukande servitris i en indie-film i ett försök att visa världen att hon är en duktig skådespelerska. Nu kan dom dessutom avslöja att Lindsay har gått med på att vara helt naken i filmen! Nog för att Lindsay har en snygg kropp, det såg vi ju på omslaget av New York magazine, men man undrar om detta verkligen kommer att hjälpa folk att se henne som en seriös skådespelerska? Man tvivlar inte på att filmen kommer att bli en Boxoffice-succé, men om det beror på Lindsays skådespelartalanger eller hennes nakna kropp, det återstår att se! Detta enligt Daily Mail.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 29 september 2008 21:03

Spana in den nya barnklädes butiken på nätet - Coolchildren.seMissa inte den fantastiska öppningserbjudandet, 20% rabatt på HELA köpet..!! Säljer för bl.a Rockefella, Yorrik, Appaman, Lundmyr of Sweden mfl.Bara Coola kläder för Coola barn..!!...

Av Madeleine - 23 april 2008 12:18

    Surfa in på min NYA BLOGG och var med och tävla..!!!   www.muppsan.com     VÄLKOMMEN ALLA TROGNA LÄSARE & NYA..!!           ...

Av Madeleine - 16 april 2008 20:28

  HAR BYTT BLOGG   WWW.MUPPSAN.COM   Fortsätt följa min blogg..!! ;-) ...

Av Madeleine - 16 april 2008 15:30

  Inom kort dyker det nog upp en tävling här med fin fina priser..!!! Väntar bara på klartecken.. Håll utkik..!!!         ...

Av Madeleine - 16 april 2008 12:51

  Så, då var d bestämt - jag är ledig ikväll..!! Det behövs.. känns att jag behöver landa.. inte riktigt tagit in och förstått vad som komma skall.. Hoppas hoppas läkaren ringer den här veckan och ger mig tid för operation.. väntan är ju bara sååå fr...

Ovido - Quiz & Flashcards