Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Hängig

Av Madeleine - 16 april 2008 11:27


Tänkte ta mig ut innan lunch till parken men är så fasansfullt trött idag.. lr kanske bara hängig..

Käkade precis älsklings goda Paella till lunch *mums*

Snart ska lillan sova en stund, kanske jag oxå ska passa på att ta mig en lur då.. funderar på att ringa till jobbet och se om jag kan byta bort min kväll ikväll.. är ledig torsdag och fredag så då får jag en liten lång ledighet.. har jobbat in så många timmar så är nog ingen fara.. Tror dom har all förståelse för d oxå.. hmm.. skulle jobba 16-20 bara.. Funderar lite..


Var på väg att skicka iväg en beställning tidigare men hejdade mig då jag inte har dom pengarna just nu.. hoppas hoppas d inte tar slut på lagret.. Det var den sagolika Hugin Mugin Flower bodysuiten åsså hittade jag ett par härliga oranga byxor med mudd, från Minipeople - med 35% REA.!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 29 september 2008 21:03

Spana in den nya barnklädes butiken på nätet - Coolchildren.seMissa inte den fantastiska öppningserbjudandet, 20% rabatt på HELA köpet..!! Säljer för bl.a Rockefella, Yorrik, Appaman, Lundmyr of Sweden mfl.Bara Coola kläder för Coola barn..!!...

Av Madeleine - 23 april 2008 12:18

    Surfa in på min NYA BLOGG och var med och tävla..!!!   www.muppsan.com     VÄLKOMMEN ALLA TROGNA LÄSARE & NYA..!!           ...

Av Madeleine - 16 april 2008 20:28

  HAR BYTT BLOGG   WWW.MUPPSAN.COM   Fortsätt följa min blogg..!! ;-) ...

Av Madeleine - 16 april 2008 15:30

  Inom kort dyker det nog upp en tävling här med fin fina priser..!!! Väntar bara på klartecken.. Håll utkik..!!!         ...

Av Madeleine - 16 april 2008 12:51

  Så, då var d bestämt - jag är ledig ikväll..!! Det behövs.. känns att jag behöver landa.. inte riktigt tagit in och förstått vad som komma skall.. Hoppas hoppas läkaren ringer den här veckan och ger mig tid för operation.. väntan är ju bara sååå fr...

Ovido - Quiz & Flashcards