Alla inlägg under februari 2008

Av Madeleine - 29 februari 2008 20:16



En oförglömlig dag..!!


Av Madeleine - 29 februari 2008 19:04


Alltså shit vad gott d var.. ;-)



Idag gjorde vi helstekt fläskfilé med timjan och sparris serverat med råstekt potatis. Gjorde även eget vitlöksbröd.. Farligt gott.. d är nästan så d vattnas mellan benen.. :-o


Färsk timjan är så jäkla gott...!!!


Nu är man så mätt så man orkar bara ligga på soffan och jäsa...


Nåt annat än Let´s Dance på TV ikväll..??


Av Madeleine - 29 februari 2008 16:30



Idag blev d söder igen.. Var ju tvungen att köpa en present till brorsan.. Självklart handlade jag inget annat utan bara presenten till honom.. :-o - Yea right.. ;-)


Kom hem med:


  • Svart snygg jacka till mig själv
  • Boll (födelsedagspresent till Mandis)
  • Plastmuggar till Mandis
  • TVÅ presenter till bror
  • Färska kryddor och vitlök

Hittade sjukt mycket kläder till mig själv men var tvungen att hålla i slantarna... :-o :-o


Lämnade faktiskt tillbaka d silvriga skärpet jag köpte från Lindex förra veckan.. inte riktigt min stil ändå... Testa ju iaf... ;-)



Lotta har gjort mig sällskap idag igen.. Hon är helt klart lika shopping galen som jag!!


Sprang runt i alla affärer och letade efter ett par orange färgade byxor till Amanda... gick inte att uppbringa!!!! VILL HA JU...!!!

Åhlens hade super gulliga brun/orange randiga Barbapappa byxor och klänning. Fanns en orange lr brun body oxå... VILL OXÅ HA!!!!!



Av Madeleine - 29 februari 2008 10:00


Som vanligt lyssnar jag eller ser jag på Vakna med The voice varje morgon.. hörde nåt såå sjukt då dom läste upp nyheterna från tidningarna..


En man i 60års åldern tror jag d var.. hade åkt dit för att han hade SEX MED CYKLAR..!! :-o :-o Allvarligt???

Dom hade hittat hans dna på en sadel.. - alltså han hade sprutat ner cyklar med hans sperma..:-o  I hans hem hade dom hittat avklippta cykel lås.. Alltså, SHIT..?? Jag trodde jag var kinky... men jag ligger helt klart i lä.. Hahahaha...

Skulle så gärna vilja träffa en sån här människa som tänder på udda saker, få veta liksom vad d är som är attraktivt med ting...???


Fredrik och Filip var ju hem till en kvinna som sov med en miniatyr Berlin mur.. och hon tände fruktansvärt mycket på STAKET.. :-o Hon berättade att hon brukade stå och gnida sig emot staketet...


Tydligen finns d fler som har åkt dit för liknande händelser...

Någon i England tände på SEX MED TROTTOARER...

En annan på SEX MED LYKTSTOLPE..


Man undrar ju om sånna här mä'nniskor inte haft sex med en annan människa tidigare? Lr blev dom sååå besvikna på d sexet att dom söker annat??? Faccinerande är d iaf....




Blir du kåt nu??




Nu då??





Men nu då?? ;-)



 



Av Madeleine - 29 februari 2008 08:52


Usch.. BAKIS... världens skallebank.. svept en treo comp precis och hoppas på att d ska ge med sig snart...


Eftersom Tomas ska ut med jobbet på lördag fick jag oxå festa till d lite ju.. lite jämnvikt.. Det är imorrn d är lördag! :-o


Jag och barnen ska till Vallentuna, till kära storasyster.. Fira käre Storebror.. låter lite konstigt att vi åker till syster för att fira bror.. hmmm... Det är helt enkelt bara för att bror tyckte att han hade d för litet hemma för att ta hem hela tjocka släkten på kalas..!!

Så ikväll anländer Mamma & Anders till Sthlm igen.. Weeehoo.. :-D

Ska bli så mysigt att umgås med HELA familjen imorrn.. få busa med alla syskonbarnen, Jennifer, Mirabelle och Oliver..!!

Å självklart få kramas med syster och tjockismagen..!! ;-) Å då menar jag inte Paul... - hahahaha..!!!! Kan lätt misstolkas...


Måste nog ut på en shoppingrunda idag oxå då... har inte köpt nåt till bror än.. vad Fasiken ska man köpa till honom då?? Inte tusan ger han oss nå tips heller.... Förrästen GRATTIS på din egentliga födelsedag..!! Hade d inte varit skottdagen så hade du fyllt år idag... whacky.. :-o


Av Madeleine - 29 februari 2008 08:22



SKOTTDAGEN!!!

- Ingen namnsdag då ju.. Vore ju mycket trist att ha namnsdag då... lr att fylla år.. :-o Haha... då fyller man bara år vart fjärde år..

Av Madeleine - 28 februari 2008 23:01


SKYNDA IN och rösta på era SEX FANTASIER!!


Mycket nyfiken på vad ni fantiserar om.. ;-)


Rollspel, bdsm, trekant, gruppsex, tjejsex, killsex, porrbio, wet lr scat?? ;-)


TELL ME ;-)





Av Madeleine - 28 februari 2008 22:50



1.Är du singel ? – Nope

2.Är du lycklig? – MYCKET

3.Är du uttråkad? – Nope

4. Är du ledsen? – Definfitivt inte 

5. Är du Italienare ?- Haha...näää

6. Är du gravid? – Nerrå

7. Är du full? – bara liiite... 

9. Är du från Irland? – Nope

10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? –  Nope



10 saker 2 alternativ


1.Kärlek eller lust? – Kärlek

2. Hår eller ögon? – Ögon

3. Katt eller hund? – Hund

4. Lön eller ledighet?- Ledighet

5. Tv eller Internet? – Internet

6. coca-cola eller Pepsi? – Coca-cola

7. vild utekväll eller romantisk hemma kväll – Romantik, helt klart!!

8. Pengar eller lycka? – Lycka

9. Dag eller natt – Dag

10. Msn eller mobil- Mobil



Ovido - Quiz & Flashcards