Alla inlägg den 13 april 2008

Av Madeleine - 13 april 2008 20:18


Ojojoj.. snacka om att pysslar tagen har drabbat oss.. Idag har vi gått loss på vårt förråd, både nere och städskrubben i lägenheten. Satt upp nya hyllor, burit ner MASSA till förrådet igen, åkt med ännu mer grovsopor.. Dammsugit, barnsäkrat lite mer kablar och sånt, satt upp gipsavgjutningen av min gravida mage ;-) Ja... nåt mer säkert oxå.. Man känner ju sig sååå nyttig efteråt..!! Å fint blir d..!! :-D

Imorrn får jag börja dammtorka överallt.. åsså måste toaletten städas.. Sen någon dag ska jag väl putsa fönsterna.. Får göra mig en checklista :-)


Inte fasiken har vi ätit middag än heller.. SUPER hungrig nu..!!! Men vad ska vi äta..?? Lillan sover.. måste vara trött efter en sån intensiv dag.. :-o



Dagens outfit - Ida T tjej ;-)



Jobbar 7-14 imorrn.. Älskling ska oxå jobba eftersom storasyster och Jennifer kommer och ska vara barnvakt. Blir nog skojigt för lillgumman.!! Sen skulle dom stanna på middag oxå..!! *myspys*


Nää, nu måste vi ta tag i middagen...


Av Madeleine - 13 april 2008 20:16


DIF-Halmstad

2-1





Älskling & André fastklistrade framför TV:n ;-)


Av Madeleine - 13 april 2008 13:31


Molo Kids body + byxa


Såååå fina..!!!!




Av Madeleine - 13 april 2008 13:17


Jag har fått en del av mina beställningar från Pippilotta nu.. två av dom.. Jag har fått prick-klänningen, strumpbyxor och svart bandana i ett paket. För att tillägga, prick-klänning var inte alls lika fin IRL..!!! :-( Sen i fredags fick jag "gör din egen" bordstablett, bestick, Flames tofflorna och.. hmm.. jo, en brun bandana.

Snabbast med leverans var helt klart den från Lillaw - Pippi-regnkläderna!! Dom var helt klart finare än vad jag trodde.!! Mycket nöjd..!! :-D
Väntar på en till beställning från Pippilotta - regnstövlarna!! Tror jag beställde nåt mer då oxå... såklart.. :-o Hoppas dom kommer snart..!!!



Av Madeleine - 13 april 2008 13:09


Bara en LITEN beställning... kändes liksom inte komplett.. bara en till sak från Fem Myror kollektionen... :-o Åsså slank d ner en klänning i varukorgen.. *ooops*





Fanns mycket från Lindex som jag hade kunnat beställa.. många fina sommarklänningar ;-)


Av Madeleine - 13 april 2008 12:39


Var med och tävla om barnkläder från Babyclothes.se


Surfa in till Nikita för att vara med..!!




Ovido - Quiz & Flashcards