Alla inlägg den 6 april 2008

Av Madeleine - 6 april 2008 21:35


Surfar runt på alla miljoner webb butiker som Everlonn tipsar om.. men är långt ifrån säker på vad d blir... Funderar lite på dom här:










Och dom rosa stövlarna till.. ;-)



Av Madeleine - 6 april 2008 20:12


OJ - en helt bloggfri dag igår..!! :-o :-o


Så blir d då man jobbar åsså var d fullt med folk hemma då jag slutade.. middag och poker för hela slanten med goda vänner.

Självklart kammade jag hem alla pengarna ;-)

Istället för att vänta på bussen hem igår så tog jag en uppfriskande skön promenad.. helt UNDERBART väder..!! Är våren verkligen här nu..???


I fredags hämtade min mamma den nya vagnen..!! Weehoo.. Får vänta tålmodigt till nästa helg innan jag får den.. HOPPAS HOPPAS d var ett bra köp..!! Hon sa att den var snygg, smidig och lättkörd.. ;-) Måste bara fixa en matchande filt.. sittdelen är ju i lila... Hmmm...


Ingen som vet var man får tag i "bäst" mössan?? Den är ju sååå häftig..!! Behöver oxå tips på regnkläder..!! Lillan börjar ju dagis om en månad så behöver både stövlar och regnkläder..!! Har kikat lite på Me too´s "in action" som jag blev lite förtjust i.. men vet inte heller var jag kan köpa den?? HELP ME...!!!


Av Madeleine - 6 april 2008 19:53


Imorse då jag gick in till Lillan möttes jag av en FÖRFÄRLIG STANK och en FÖRSKRÄCKLIG SYN...


Hon hade sovit i nattlinne för första gången... d vill jag lova att d aldrig händer igen..!! :-o :-o Hon hade lyckats få av sig blöjan och sen kletat ner sig själv och HELA sängen med BAJS..!! :-( :-( Mammas lilla gumma... usch.. Hon såg så himla glad och nöjd ut där hon satt och kletade... :-o Kan ju säga att hon åkte snabbt in i duschen.. Tomas fick ta städningen i hennes rum.. *gaaah* Vädrat hela dagen men tycker ändå d luktar....

Stackars lillälsklingen... äckligt äckligt..!!! :-( :-( :-(



Ovido - Quiz & Flashcards