Alla inlägg den 1 april 2008

Av Madeleine - 1 april 2008 21:00



Fick tillbaka mina provsvar idag efter cellprovtagningen.. - dom var positiva.. :-( Så nu är jag kallad till KS för vidare undersökningar och eventuella behandlingar... Jag ORKAR inte.. Ska väl inte måla FAN på väggen men självklart blir man rädd och orolig.. Jag vill inte ha cancer.. :-(

Snälla, låt d bara vara helt vanliga cellförändringar.. sånt man fixar i ett nafs..!!

Har sjukt mycket cancer i släkten så klart att jag tar för givet att d drabbar mig oxå.. men inte nu.. Jag är för fan bara 25år.. :-(



Av Madeleine - 1 april 2008 20:55


Fast kanske fel att kalla fynd.. blev inte så billig... :-o


Men för mig ett fynd ändå eftersom den inte går att få tag i nånstans..!!


JAAAA - äntligen MIN..!!!!!




PLASTISOCK



Pluttan kommer att bli så fin i den...!! :-)


Fast vill ha klänning och leggings till oxå.......




Av Madeleine - 1 april 2008 20:46


GRATTIS ÄLSKADE PAPPSEN..!!!





Pappsen är ett riktigt aprilskämt ;-)



Ovido - Quiz & Flashcards