Alla inlägg den 4 april 2008

Av Madeleine - 4 april 2008 22:09


Fick ett mail från Pippilotta.se nu då jag kom hem... om man beställde nu för minst 49:- fick du en cool valfri bandana på köpet..!! :-) Gjorde i och för sig  en beställning typ förra veckan, men man fick ju en bandana på köpet.. :-o :-o


Hittade en söt klänning Amanda ville ha oxå.. å då var jag tvungen att köpa till matchande strumpbyxor..!! Mycket viktigt..!! Valde då matchande bandana till ... ;-) Svarta strumpbyxor och svart bandana..!!!







Av Madeleine - 4 april 2008 12:54


Åker på jobbet nu.. *bläää*


Om jag orkar kikar jag in ikväll en sväng.. slutar 21.00 tyvärr... :-(



Av Madeleine - 4 april 2008 11:22


Sitter och planerar för hur lillan ska gå på dagis.. verkar som om utan problem kan hon gå deltid, inte bara fram till augusti utan sen oxå..!!! Kanske inte så fel att jobba skift 80%.. ;-) Fast visst, erkänner att jag hellre skulle vilja ha ett 7-16 jobb.. allt blir så mycket enklare då..


Nu ska jag ta och knäppa lite kort på svärmors kläder och lägga ut på Tradera.


En till sak.. min nya mobil.. då jag satt och planera tiderna för dagis försvann lillan en stund.. hade hittat min mobil och satt och sög på den då jag kom in.. helt dreggelfylld..!! - Nu får jag inte igång den..!! :-( Har redan lämnat in den en gång.. lär inte kunna göra d igen då dom ser att den har gått sönder pga vätska... *snyft* - Jäkla unge..!!!



Av Madeleine - 4 april 2008 08:59



Hugin Mugin "Flower" bodysuit




Rutig tunika från Molo Kids




Oxå Molo Kids, "Rainbow" body



Ovido - Quiz & Flashcards