Alla inlägg den 10 april 2008

Av Madeleine - 10 april 2008 21:26


Världens bästaste Svärmor har varit runt på Lindex i hela Sthlm snart tror jag... hon letar febrilt efter Fem Myror klänningen till Amanda..!!! Men det är SLUTSÅLT överallt..!! :-o :-o

Men en del har hon kommit över iaf... ;-)







Vad skulle jag ta mig till utan dig Lotta..?? Du är helt enkelt BÄST..!! Tack för allt du gör för oss. *krama om*


Har satt ALLA jag känner på uppdrag hitta Fem Myror klänning till Amanda..!!! Nånstans ska den väl finnas kvar... :-o :-o



Av Madeleine - 10 april 2008 20:15


Inget skojigt att blogga om idag.. jobbat..


Kom hem vid sju tiden, fick en underbar middag, älsklings Lasagne.. *mums* Haft en okej dag på jobbet, lite turbulent kanske..


Fixat med praktikplats till Andreas imorse.. kommer inte ihåg att jag hade praktik då jag gick i 6:an..??!!!


Älskling har varit och storhandlat idag igen..!!! Gissa hur otroligt uppskattat d är..!!! Jag HATAR att storhandla..!! *tack tack tack tack* Jag får bjuda till lite extra ikväll.. kanske ta på mig några sexiga lackkläder.. hehe.. ;-)


Min älskade Pappa ringde och berättade att dom köpt en tidig födelsepresent till mig -  en resesäng..!! Hehe, kanske mer till Amanda men... något jag ville ha iaf.. :-D Så ev. så ska vi åka till dom imorrn och sova över. Bada ute i jacuzzin, dricka massa gott vin & öl och kanske spela ölspelet som dom fick av oss i julklapp..! Andreas har tjatat länge om att vi ska åka dit.. Badgalning!!! Fast båda gångerna vi varit dit och badat har vi båda fått svinkoppor..!! :-o :-o Hur många som helst som badat där men bara vi som alltid får d efteråt. Fast d är d nästan värt, så mysigt är d..!! :-D


Nää, tidigt i säng ikväll.. börjar 07.00 imorgon.. *Zzzzz* Men slutar redan vid 14.00 :-D Kanoners..!!! Godnatt <3 <3 <3 <3 <3


Ovido - Quiz & Flashcards