Alla inlägg den 11 april 2008

Av Madeleine - 11 april 2008 16:00


Okej dag på jobbet.. flytit på bra. Slutade ju vid 14.00, en lagom dag. Fast fasiken vad trött jag var imorse... - länge sen jag började 07.00 nu...


Nu håller vi på att packa och fixa, åker ut till Värmdö till Pappa och Maggan, ska köpa med oss lite middag bara. Kanske hinner med lite shopping i Mölnvik köpcentrum oxå :-o

Så ikväll lär vi bada jacuzzi, mysa och spela nåt spel..!! :-) *skoj skoj* Hoppas Amanda kan sova i sin nya resesäng. Blir så jobbigt annars.. Vore ju annat om hon sov med mig.. men den lilla rackarungen VÄGRAR ju d... :-o :-o Ska bara sova i sin säng i sitt rum..!! Jaja.. är nog mest bara glad att hon vill d.. stolt över min sessa. Min stora sessa!! <3 <3 <3


På måndag ska Syster och Jennifer vara barnvakt.. *iihhh* Hur ska d gå..?? Jodå, d går nog bra. Dom kan ju alltid gå ut då är d ju ingen fara. Jag är ingen hönsmamma..!! :-o :-o Iaf, då när dom kommer har dom med sig NYA vagnen :-D Så då kan dom ta med sig Teutonia vagnen hem då dom åker på kvällen. Kan vara bra eftersom man inte vet då deras lilla tjej vill komma ut till den stora världen..!!

Syster med familj är i Fränsta i helgen, har med sig släpet så dom kan hämta spjälsäng och allt annat hon lämnat kvar där. Faktiskt inte d minsta avis.. har konstigt nog ALDRIG hemlängtan.. Saknar självklart min familj och vännerna.. men INTE Fränsta...


Nä, nu måste jag tjata på dom TV-spelande mupparna att sluta spela och packa istället..!!!



Av Madeleine - 11 april 2008 15:58


Den UNDERBARA Fem Myror klänningen har Svärmor äntligen fått tag i..!! Lindex i Högdalen hade den..!! Jihoo..!! :-D :-D Lillan kommer bli sååå söt i den. ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards