Direktlänk till inlägg 1 april 2008

Provsvar Positiva

Av Madeleine - 1 april 2008 21:00



Fick tillbaka mina provsvar idag efter cellprovtagningen.. - dom var positiva.. :-( Så nu är jag kallad till KS för vidare undersökningar och eventuella behandlingar... Jag ORKAR inte.. Ska väl inte måla FAN på väggen men självklart blir man rädd och orolig.. Jag vill inte ha cancer.. :-(

Snälla, låt d bara vara helt vanliga cellförändringar.. sånt man fixar i ett nafs..!!

Har sjukt mycket cancer i släkten så klart att jag tar för givet att d drabbar mig oxå.. men inte nu.. Jag är för fan bara 25år.. :-(



 
 
Sofia

Sofia

1 april 2008 21:21

Nämen gumman!!

Håller tummar och tår för dig!!!! När ska du till KS?

Kram!!!!

http://everlonn.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

1 april 2008 21:30

Här skriver vi runt varandra!

Klänningen är lika slutsåld överallt nästan som de andra...så det är svårt att säga vad de är värda rent så..men du får ju 2 outfits om du budar hem den oxå...för att inte tala om att klänningen är snygg med svarta strumpbyxor oxå..och tightsen kan man ju ha till svart, rött och vitt!!

Förstår att du är deppad! :(
Men måla inte fan på skåpet än!! Ta en sak i taget..och hoppas att det bara är förändringar!!

Lite galghumor..ta inte illa upp!!! Jag kommer att få strålning på bröstet..hmm, var skulle du få det;)
Nä, den var dum! Jag har så dålig humor! Sämre ju tröttare eller mer upprörd jag är!
Så ta inte illa upp snälla!

Jag tycker att du fyndade bodyn eftersom den är omöjlig att få tag på annars!

Massor med styrkekramar! Och det är säkert bara lite förändringar!!

http://everlonn.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

1 april 2008 21:45

Jag lovar att påminna dig imorgon! Om auktionen!

Bra att du inte tog illa upp:D

Håller extra hårt i tummar och tår för fler bäbisar oxå!! Stackare! Sånt här är jobbigt
:( Ovissheten är inget vidare det heller!

Sussa sött!!

Kramar!

http://everlonn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Irneé

2 april 2008 07:29

Håller tummarna för dig!
Jag ska snart iväg och ta cellprov jag med...

Kram

 
Melinda

Melinda

2 april 2008 10:40

Håller alla tummar för dej gumman!
*Kram till dej Nasse*

http://www.melinda.bloggagratis.se

 
Sofias lillasyster

Sofias lillasyster

2 april 2008 11:51

cellförändringar som egentligen inte är nåt hittar de gott om på cellprovstagningar. Skulle det inte bara vara fel på provet utan de vill ta bort en bit av livmodertappen finns det oftast gott om livmodertapp kvar för att klara fler graviditeter. Jag försöker muntra upp lite, men vet inte om jag lyckas...
All cancer är inte ärftlig, så det kan lika gärna vara att din släkt har haft lite mer otur än andra släkter. Håll humöret uppe!

http://amelief.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 29 september 2008 21:03

Spana in den nya barnklädes butiken på nätet - Coolchildren.seMissa inte den fantastiska öppningserbjudandet, 20% rabatt på HELA köpet..!! Säljer för bl.a Rockefella, Yorrik, Appaman, Lundmyr of Sweden mfl.Bara Coola kläder för Coola barn..!!...

Av Madeleine - 23 april 2008 12:18

    Surfa in på min NYA BLOGG och var med och tävla..!!!   www.muppsan.com     VÄLKOMMEN ALLA TROGNA LÄSARE & NYA..!!           ...

Av Madeleine - 16 april 2008 20:28

  HAR BYTT BLOGG   WWW.MUPPSAN.COM   Fortsätt följa min blogg..!! ;-) ...

Av Madeleine - 16 april 2008 15:30

  Inom kort dyker det nog upp en tävling här med fin fina priser..!!! Väntar bara på klartecken.. Håll utkik..!!!         ...

Av Madeleine - 16 april 2008 12:51

  Så, då var d bestämt - jag är ledig ikväll..!! Det behövs.. känns att jag behöver landa.. inte riktigt tagit in och förstått vad som komma skall.. Hoppas hoppas läkaren ringer den här veckan och ger mig tid för operation.. väntan är ju bara sååå fr...

Ovido - Quiz & Flashcards