Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Madeleine - 18 januari 2008 20:04

Nu har vi klubbat i oss massa god mat..

det blev klyftpotatis, entrecote, majskolvar och champinjoner och tzatziki till... Så jäkla gott!! För att inte glömma vitlöksbrödet!!!


Nu börjar Let´s dance, men d suger ju verkligen... VÄGRA Let´s Dance!!!


Helvetet bröt lös.. min telefon har gått varm, med massa otrevliga meddelanden i mobilsvar. VÄX UPP säger jag bara. Tänker inte ödsla energi att ens svara eller svara på sms/mail. Kommer aldrig sänka mig till din nivå.

Vad har man gett sig in på?? Fast Älskling varnade mig innan jag ens flyttade till Sthlm.. hehe... Bara att bita ihop!! Tur att vi har varandra, tillsammans är man ju starka!!!! Har den bästaste familj man kan ha. ÄLSKAR dig Tomas, Andréas och Amanda.!!!!



Andreas tjatar om fruktsallad nu.. men är ju sååå slö nu. Lillgumman har somnat för natten - d är ju då man säckar ihop i soffan... Inte trodde jag att det var sånt jobb med barn?!!! Hahaha...



Nu ska vi se den grymma filmen.. återkommer imorrn om recenssioner om super hunden.. ahahahahhaaa... :-D


Godnatt friends


Av Madeleine - 18 januari 2008 15:41



Jaha.. då ska man göra sig ett försök då...

tror inte jag är någon grym bloggare.. tröttnar för fort..

å jag har väl inget intressant att skriva om... :-o

Bajsblöjor, mammafikor, läxläsning.... näää.. så illa är d inte...



Igår sov älskade bonuspappsen Anders här, mellanlanda i Sthlm en natt då han var på väg till Västerås. *mysigt* Mindre skoj var natten till idag... det bara gick inte att sova.. Först såg vi på "Night at the museum", för typ 5gången.. så bra är den inte, jag vet.. :-o Sen somna Tomas.. snarkande... Då han sluta började Anders... SUCK... stängde dörren men hördes igenom.. om inte det var nog så började grannarna spela hög musik på natten. Då var klockan närmare 0200.. Då var jag i närheten av att explodera!!! Varför i hela helvete har jag inte skrivit upp numret till störningsjouren.. Ingen lust att springa ner i trapphuset i morgonrocken mitt i natten.. med min tur springer man på någon!! Andra valet var att knacka på hos grannarna... hmmm... Det var MYCKET nära ska jag säga...!!!

 Efter en sån natt vakna Amanda såklart tidigare än vanligt så man var uppe strax efter sju... *Zzzzz*

Det är sjukt vad humöret kan vända fort bara av att man öppnar dörren till världens underbaraste Prinsessa!! Där står hon och skiner upp som solen då hon får syn på en. Mammas älskling!!! Tack för att du alltid gör mig glad!!



Händer ikväll då... absolut inget.. Myskväll med film, vi och barnen. Ska se på "Underdog" hehe.. verkar vara en skojig film..:-)

Tagit fram lite fläskfilé och entrecote som jag lagt i marinad. *mums*

Måste nog kila iväg och köpa lite majs oxh champinjoner oxå!!!



Grubblat en massa över vad som komma skall ikväll.. vet inte om helvetet bryter lös ikväll........ Nu är kriget igång.. Otroligt mycket tragiskt, tråkigt och ledsamt...



Ovido - Quiz & Flashcards