Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Madeleine - 25 januari 2008 12:01



Uppe tidigt imorse, gjorde oss iordning och städade undan så jag inte behövde göra d då jag kommer hem.. kommer bli nog så stressigt ändå.

Pappsen skulle komma och skjutsa oss till Södertälje till barnvagnsbutiken så vi kunde lämna in vår trehjuling på service. Men som vanligt... blir sällan som han lovar.. Blir mest less på mig själv som alltid tror på honom. Jag är alldeles för godhjärtat och tror d bästa om alla.. Någon gång skärper han/hon till sig.. Kanske man måste bli hårdare och inte alltid lita på alla.. Ta för givet att man blir sviken.. Ska det verkligen behöva vara så? Vilket jävla samhälle?!!


Inte riktat bara mot min Pappa - älskar min Pappa hur mycket som helst, han är den bästa Pappan i världen trots att han har svårt att hålla sina löften.. Bara en dålig egenskap...


Så nu blev det en till meningslös dag.. får väl ta och dammsuga och städa lite innan helgen. Då grabbarna kommer hem måste vi göra oss klar för att åka till Frihamnen och TV4:s lokaler. Då är det dax för Jeopardy!!!


Mandis ska få rå om Pappa hela kvällen, bara mysa och busa!! Träna inför att Pappa ska vara hemma på pappaledigheten.

Ska bli mysigt att komma ut bara jag och Andreas, länge sen vi gjorde nåt tillsammans. Var ofta på bio eller iväg på nåt äventyrsbad och bada innan Amanda föddes. Det är ju såå viktigt att inte glömma lilla gubben då man utökar familjen!!




Av Madeleine - 25 januari 2008 09:42






"Människor tror på vad som helst bara man viskar det"











 





Ovido - Quiz & Flashcards