Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Madeleine - 23 januari 2008 18:37




"Den högsta lyckan i livet är att vara

 älskad för sin egen skull"





Av Madeleine - 23 januari 2008 14:13




Förmodligen har skitungen smittat mig med hans svinkoppor - igen!! För andra gången..!! Herregud... *stor suck* Har fått två prickar på magen. Ska tvätta och tvätta och sprita en jäkla massa, då kanske dom försvinner åsså kommer d inte fler.. Andreas har ju redan många.. hehe..



På fredag ska jag och Adde Padde på inspelningen av "Kändis Jeopardy" Ska vara där 17.30, då bjuds på fika och annat gott ;-) Sen ska vi se inspelningen av två olika avsnitt. Hoppas man får några schyssta platser, så man syns i TV:n.. hahahahha...!!! :-D


Av Madeleine - 23 januari 2008 08:42


Idag fyller min älskade Mamma år..!!!! Stort Grattis.!!

Önskar jag hade kunnat vara hos dig idag och firat din dag.

Hoppas på att Lillasyss fixar nån härligt god tårta till dig.

Sen har jag bett min kusin Carola fixa blommor och skriva ett fint

kort tillsammans med presenten. Tack för att ni ställer upp då vi bor så långt bort. ;-) 



Två år sen 50års kalaset http://www.st.nu/familje/index.php?action=visa_artikel&id=526903


Ovido - Quiz & Flashcards