Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

Då var man igång..

Av Madeleine - 30 januari 2008 18:12



Nu har jag startat på mitt allra första manus...!! Spännande..!! Skrev fyra A4sidor på förmiddagen då Skrotan sov. Gick faktiskt förvånansvärt bra, orden riktigt flödade ;-)

Får väl se om det blir den bok idéen eller den andra... har fixat två olika inledningar på två olika böcker.. båda är lockande. Kanske plitar lite på båda samtidigt..


Ska se om jag hinner med att skriva lite mer ikväll eller om jag fortsätter imorgon igen. Finns ju inte riktigt så mycket tid då man har en liten speedad unge som kryper och klättrar överallt..!!! :-o Självklart går mammas älskling först, manuset får jag ta då hon sover..


Har städat idag igen, blir dammsugning ofta eftersom Mandis stoppar allt i munnen..!!


Var en sväng till Svärmor och vattnade hennes blommor och tog in posten. Köpte och ställde in en minimjölk och en mellanmjölk oxå så hon har tills hon kommer hem till Sverige igen ;-) Känns som om hon har varit borta i en evighet.


Kvällen avnjuter jag och min älskade man framför soffan med ett glas vin, det har vi förtjänat. Vad jag älskar dig min underbara älskling!! Tänk, snart har vi varit gifta i ett år..!! Älskar att vara fru Holmberg :-D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 29 september 2008 21:03

Spana in den nya barnklädes butiken på nätet - Coolchildren.seMissa inte den fantastiska öppningserbjudandet, 20% rabatt på HELA köpet..!! Säljer för bl.a Rockefella, Yorrik, Appaman, Lundmyr of Sweden mfl.Bara Coola kläder för Coola barn..!!...

Av Madeleine - 23 april 2008 12:18

    Surfa in på min NYA BLOGG och var med och tävla..!!!   www.muppsan.com     VÄLKOMMEN ALLA TROGNA LÄSARE & NYA..!!           ...

Av Madeleine - 16 april 2008 20:28

  HAR BYTT BLOGG   WWW.MUPPSAN.COM   Fortsätt följa min blogg..!! ;-) ...

Av Madeleine - 16 april 2008 15:30

  Inom kort dyker det nog upp en tävling här med fin fina priser..!!! Väntar bara på klartecken.. Håll utkik..!!!         ...

Av Madeleine - 16 april 2008 12:51

  Så, då var d bestämt - jag är ledig ikväll..!! Det behövs.. känns att jag behöver landa.. inte riktigt tagit in och förstått vad som komma skall.. Hoppas hoppas läkaren ringer den här veckan och ger mig tid för operation.. väntan är ju bara sååå fr...

Ovido - Quiz & Flashcards