Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Madeleine - 3 mars 2008 20:16



Var iväg på cellprovstagning imorse.. in och ut sen var d klart ;-) Hehe..


Eftersom d gick så fort och d inte var nån väntetid så kom jag tidigt på jobbet. Gick intro med en gullig och sprallig tjej.. fick lära mig A-avdelningen.. - lr hur att jag lärde mig nåt. Känner mig helt snurrig i skallen.. helt färdig och toktrött då man slutade.. :-o

Så MYCKET att lära sig..!!

Imorrn ska jag och de andra gruppcheferna åka på kurs hela dagen.. Blää..

lr d kan väl bli kul oxå.. vet inte riktigt vad d är för kurs... Kommer iaf hem sent imorrn... Lär vara om inte MER trött då än vad jag var idag... Hur d är möjligt förstår jag inte nu...??

Har redan borstat tänderna och ska hoppa i sängs alldeles strax. Ja, jag vet... patetisk.. klockan är inte ens halv nio...


Allt hade gått bra med lillstumpan idag oxå.. inte för att jag inte trodde d skulle bli bra. Hon ÄLSKAR sin pappa.. :-)

Tyvärr så har älsklings telefon gått varm hela dagen.. varit en skitjobbig första pappadag!!! *stackarn* Så är d då man har egen firma... man kan ju liksom inte bara sluta jobba som chef... Men men.. vi får bita ihop dom här månaderna innan lillan ska börja på dagis/dagmamma.


Ska försöka skriva lite mer imorrn.. LOVAR... och svara på alla kommenatarer.. orkar inte ikväll.. *sorry* TACK alla ni som tänkt på mig idag!! PUSS PÅ ER..!!!


Ovido - Quiz & Flashcards