Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Madeleine - 24 mars 2008 20:05


Besök från Putte och Nina idag.. med sig hade dom paket så klart.. ;-)

Nina köpt fina sommarkläder till lillan..!!

ÄNTLIGEN är bus-Nina hemma igen..!!! Tror Mandis saknat henne.. Trots att hon var VÄLDIGT mammig idag... :-o


Tryckte i dom lite tårta oxå.. Sen hivade vi den.. palla äta mer tårta.. :-o

Fast den var OTROLIGT god..!! Mycket nöjd med hennes fina tårta. Den såg inte bara bra ut den smakade smaskens..!! ;-)



Är i shoppingtagen ikväll.. surfar runt på olika baby-web-butiker.. Sofia tipsar mig som vanligt.. :-o Men har svårt att bestämma mig..

Hittade en underbar bodysuit från Hugin & Mugin "Flower" - Varför var den så jäkla dyr då???

Vill även ha Nanoous "Splash" bodysuit lr klänning...
Fattar inte... hon har precis fått GRYMT mycket kläder i födelsedagspresent, men ändå kikar jag på mer?? Vad är d för fel på mig.???


Kollar på vagnar oxå.. hittat ett par som jag är lite intresserad av.. hoppas på att dom finns kvar..!! När ska jag lyckas köpa en ny..?? SUCK..!!

Till hjälp har jag Alexandra - barnvagnsproffset.. ;-) Ska nog försöka koncentrera mig på barnvagn nu istället för mer kläder...



usch... på torsdag åker min älskling på grabb weekend till fjällen... :-( Blir borta ända tills på söndag.. :-( Andreas lär åka till Maria oxå så blir bara jag och lillan...

Har ångest redan nu... :-( HATAR att vara själv..!!! Måste ju ta ledigt från jobbet fredag oxå eftersom jag inte har någon barnvakt..

Försökt tjata på Nina att hon ska komma nån kväll så ska vi ha tjejkväll, pimpla massa vin.. ;-)


Nää, jobb imorrn igen.. kanske dax att sluta datanörda.. PUSS på er alla..!!



Av Madeleine - 24 mars 2008 12:37


SKÖNT med ytterligare en LEDIG dag.. å en lugn dag oxå..!!! Känner för att göra ingenting alls...!!!

Har spelat Dead or Alive idag oxå... kopplade upp oss på nätet och spelade.. inte lika kul alls.. fick för mycket stryk.. hehe..

Vet inte om ni vet vad Dead or Alive är... ett spel typ som Tekken, fast d är MYCKET bättre grafik och SJUKT snygga brudar... mycket LÄTTKLÄDDA..!!! :-D :-D Inte riktigt lämpad för barn...

Finns en film som kom ut förra året tror jag, den heter "Dead or Alive". Man var ju bara TVUNGEN att se den, ifall brudarna var lika snygga..!!! Helt klart snyggare på spelet men absolut knullbara på filmen.






 

Idag åker Mammsen och Emelie hem till norrland igen.. Kör försiktigt..!!

Undra när vi ses nästa gång?? :-(



Ovido - Quiz & Flashcards