Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Madeleine - 29 mars 2008 23:55


Vid 15 tiden kom svärmor hit.. blev bara ensam typ i en timme idag!! :-)


Bjöd på tonfisk-enchilladas till middag..!! Det är verkligen skitgott..!! Länge sen jag gjorde.. finns kvar till imorgon oxå.. ;-) Till d blev d självklart rödvin... - hela kvällen.. :-o


Tänkte jag kunde vara snäll mot svärmor eftersom hon kom och gjorde mig sällskap så hade jag köpt två bingolotter. Inte fasiken vann man heller.. *gaah* Helt i onödan tittade man på d otroligt förlegade pensionärs programmet, med helt värdelöst tråkiga skämt..!! Ja, ja.. vi surrade mest under tiden så tittade väl inte så mycket heller.. Lyckades hålla henne upp till framåt 23.30.. :-o Det är inte illa..!!

Hon fick sova i Adde Paddes rum. Lillfia somnade typ halv sju.. *tröttis*


Hade bakat kladdkaka oxå som vi smaskade till Bingolotto..!! :-) Tack älskade Lotta - du är nog den bästa Svärmor man kan ha..!! <3 <3 <3 <3 <3


Av Madeleine - 29 mars 2008 14:34


Lillan försöker hjälpa till i köket... :-o




Sen bakade vi litegrann:


I

I

I

I

I

V



 


Av Madeleine - 29 mars 2008 12:22


SMOSK - så var shopping humöret tebax.. ;-) Beställt ett par skitsnygga jeans och en svart ascool tubtop..!! Hade beställt ett par cargo byxor oxå men dom var slutsålda.. :-( Hade 25% rabatt så blev 100:- billigare, fett nice..!!



Av Madeleine - 29 mars 2008 12:18


Jag måste AKUT klippa mig..!!!! Har fått superlångt hår nu så vill inte klippa så mycket men MÅSTE toppa iaf.. såå risigt.. Åsså kanske jag ska ta Ninas råd om att färga hela håret.. typ mellanbrunt kanske..?? Det var länge sen.. :-o

Nu får fasiken Linda ha tid med mig och fixa mitt hår..!!!!! Need u desperately..!!

Av Madeleine - 29 mars 2008 11:09


Viken mysig morgon d blev... ;-)


Låg i sängen och snoozade lite.. Mandis tog lite sovmorgon som jag hoppades på..!! Då ringer telefonen, - Nina som precis slutat jobba.. :-o Ville inte sova än utan ville komma och busa lite med stumpan.

Hann bara ge lillan välling sen var hon här..! Dukade ordning stor frukost och massa kaffe till oss. Mysigt värre ;-)

Sen passade Nina lillbusan så jag kunde duscha och göra mig iordning. Nu ligger båda och sover, Amanda i sin säng och Nina i soffan.. hehe..



Har sovit såååå skönt inatt..!!! Jag kunde aldrig ana att jag skulle kunna sova så här bra utan Tomas..!!?? Har aldrig gått tidigare... Måste vara för att han ringer hem så ofta och jag vet att han saknar mig lika mycket.. å att jag vet att han har superkul med grabbarna..!! Det förtjänar han verkligen..! *puss på dig älskling*






Ovido - Quiz & Flashcards