Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Madeleine - 26 mars 2008 22:13


Bara liten snabbis då.... klockan så mycket och är TOK trött..


Blev ingen träff med Alexandra och Benji idag.. ska ses fredag istället.. 


Tog en prommis till Årsta och mötte upp Svärmor, sen åkte vi in till Hornstull och gick och strosade runt därinne på söder. Letade febrilt efter barnvagnar.. å just City Elite.. Helt OMÖJLIGT var d att hitta en.. suck... Jaja.. shoppade en massa istället.. HAHAHA...


Blev 2-pack strumpor och en ny nappflaska från Babyproffsen.. sen hittade jag två till strumpor som jag bara MÅSTE köpa.. med döskallar såklart.. hehe.. gröna och rosa..!! Hon har lila oxå.. lite variation behövs ju.. :-o

Sen köpte jag en Sverige klänning till henne från Lindex, superfin..!! Försökte hitta matchande strumpbyxor lr leggings men hittade inte.. hmm... får kika på fredag igen...

Sen för mitt presentkort på H&M blev d två pack strumpbyxor till moi...!!! :-o Åsså köpte jag nytt cremepuder, Max Factor, "Magic" nåt.. Så blev inte bara en massa till lillan... ;-)

Lotta vek av vid 12 tiden, då skulle hon på spa i Saras salong.. ;-)


Grabbarna & Mandis har varit och storhandlat då jag jobbat...!! MYCKET UPPSKATTAT..!! Fatta skönt.. jag slipper storhandla den här månaden!! Vara bara för mig att skriva en lista... Nu har jag massa mat i helgen.. ;-)


Å just ja... varit och kollat på dagisplatsen oxå... ÅNGRAT mig..!! Vill att hon ska gå på dagis..!! Supermysiga fröknar och liten bra lokal, - och bara 1-åringar. Tre olika grupper ska d bli, med ca 10 barn i varje. Finns bara en grupp än så länge men d är på gång fler inskolningar. Trots att d var dåligt med lekplats ute.. var så mycket annat som vägde upp d..!!!!! Ångrar vi oss finns nog platsen kvar hos dagmamman till hösten. Men känns viktigare att hon får gå med jämnåriga och få massa kompisar..!! Fick DEN där känslan bara... det kändes bra..!! Å d är väl känslan man ska gå på...??


Har köpt vagnen ikväll oxå.. ringde tjejen och bestämde och gjorde upp allt..!! Ska föra över pengar bara sen ska Mammsen hämta den bara.. sen får Anders ta med den till Sthlm då han kommer hit om två veckor. Får både sittdelen och liggdelen, men har ju ingen användning av liggdelen. Så är någon intresserad av blå liggdel till city elite så är den till salu..!!! Får med regnskydd, myggnät och skötväska... :-) Hoppas hoppas den är lika lättkörd som jag hoppas på..!! Annars får jag väl sälja den bara..


Fan oxå... nu blev d ett låååångt inlägg ändå.. var ju så mycket att skriva om.. haft en super INTENSIV dag..!!!!!!!!! Fått massor gjort..!!


Över 20 000 steg på stegräknaren idag..!! Det betyder ca 15km..!! :-o Skapligt.. ;-)


Imorgon åker älsklingen bort med grabbarna... Till Vemdalsskalet och Hede.. skoter och slalom och en jävla massa öl... :-o :-o

Usch.. HATAR att vara ifrån varandra.. har sjukt svårt att sova ensam.. :-( Kommer att sakna ihjäl mig.. *snyft* Ja, jag vet... d är bara en helg...!!

Fredagkväll kanske Lee kommer, Nina jobbade :-(

På lördag kommer Svärmor hit efter hon slutat jobba, ska bjuda henne på middag och sen stannar hon över natten.!!! *tack* Då får hon ta vår bil till jobbet på söndag morgon. Hon är bra omtänksam min svärmor..!! :-D

Då kanske d blir mat, vin och bingolotto.. hahahaha..



Ovido - Quiz & Flashcards