Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Madeleine - 12 mars 2008 20:24



*puh* vilken kväll... :-o Hata jobba kvällar.. svårt att varva ner då man kommer hem.. Som tur är har man världens bästaste man som kom och hämtade mig!! Mandis sov redan så då fick Andreas passa henne under tiden.. ;-)


På vägen till jobbet ringde jag som en galning för att få tag i någon angående dagisplatsen.. kom på vilket dagis d var och är inte alls så intresserad längre... :-o Inte för att jag är rasist lr så men tror att Amanda blir enda svenska tjejen på d dagiset... Inte en chans!!


Men tog en chansning och ringde dagmammorna här i området igen... Finns en plats från i augusti... finns inte en möjliget att vi kan vänta så länge!! Tomas kan bara vara hemma fram till maj lr nåt.. å jag får nog inte vara mammaledig nåt mer.. inte när man börjat på nytt jobb.. Men ev. så kanske hon kunde ta emot Amanda från i maj..!! Hon skulle kolla upp ifall hon fick ta in en extra.. var ju bara för ett par månader.. dom har ju stängt hela juli så då handlar d ju inte om så lång tid. Håller både mina tummar och tår..!! Hoppas hon ringer imorgon med GODA nyheter!!!!


Då jag slet som mest på jobbet och var allmänt små grinig, får jag ett sms, - Du vet väl att jag älskar dig? Puss   - TACK älskling!! Nästan så du känner på dig när jag behöver ett gulligt sms eller höra din röst!! Love u my soulmate..!!!! <3 <3 <3



Av Madeleine - 12 mars 2008 10:45


Skulle vara bra mysigt med en till liten bebis.. ;-)





Amanda bara 1 dag gammal


Av Madeleine - 12 mars 2008 09:35


Jag ligger på plats 50 på Bloggagratis.se POPULÄRASTE lista..!!!


TopBlogarea ligger jag på en 10:e plats..!!!!



Av Madeleine - 12 mars 2008 09:25


 Är hon inte VACKER så säg??

Fyrabarnsmamman Angelina Jolie sågs strosa omkring i Austin, Texas i en tajt svart topp som visade precis hur mycket skådespelerskans mage har växt på sistone. Jolie gick först med dottern Zahara till skolan och passade därefter på att smita in på bokaffären Barnes&Nobles för att inhandla lite böcker. Rykten om att paret Pitt väntar tvillingarna späs bara på när man ser hur stor Angies mage är för tillfället och om det stämmer så kommer paret vara uppe i sex barn och det verkar inte som de har några planer på att sluta där.








Av Madeleine - 12 mars 2008 09:21


 Porrstjärnan Jenna Jameson är den senaste i raden av kändisar som klätt av sig till förmån för anti-päls organisationen PETA. Jameson, som på paparazzi bilder ser betydligt smalare ut än hon gör i reklamen, ställer upp på bild i fake läder underkläder vilket faktiskt är ovanligt påklätt för att vara en PETA reklam. Andra kändisar som ställt upp näck är Pamela Anderson och Eva Mendes samt Playboyflickvännen Holly Madison.  

www.posh24.se




Av Madeleine - 12 mars 2008 08:59


BARA VILL HA..!!!





Botkier Bianca Satchels



Kvinnan som designat den här väskan var från början en fotograf. Hon behövde en väska till hennes utrustning så hon gjorde helt enkelt en själv. Insåg nog sin nya talang och blev designer istället. Märket är relativt nytt, från 2003.

Av Madeleine - 12 mars 2008 07:58


Nu har jag skickat in en tävlingsanmälan till The Voice.. Jag VILL vinna deras underbara märkesväskor..!!! Fatta coolt att äga en väska som kostar över 10 000:- ..!!!!!! Marc by Marc var märket på väskan..!!


Saknat morgonmyset med lillgumman, välling och "Vakna med The Voice",

bara blivit att jag lyssnat på radion på vägen till jobbet... då hinner man ju bara högst 20min.. :-(

Idag var underbara Ebba von Sydow gäst.. - vilken brud hon är..!! Ett grymt bra föredöme. Go girl..!!! Hon hade med sig ett par grymt snygga skor från Acne - bruna med stilettklack.. Tänk om man var stenrik och kunde köpa allt man ville ha...?!!

Måste bara tillägga att det sämsta med The Voice är deras dåliga utbud av musik... SAMMA låtar varje dag..!!!! Jag är inte heller nån R&B HipHop fan, så kanske fel radiokanal för mig.. men gillar ju Paul, Josefin och Jakob. ;-)


Ska försöka hoppa in i duschen snart.. inte det lättaste då Mandis är vaken.. hon försöker alltid klättra upp i badkaret.. vill ju oxå vara med. Slutar alltid med att hon är genomblöt.. :-o Kanske borde ha duschat igår då hon sov, men orkade inte då ju.. Skönare på morron..


Ska få iväg Meandi beställningen oxå.. svårt att välja bara.. :-o Har fått en dagisplats oxå... måste kolla upp vad d är för nåt dagis.. Kanske kan åka dit imorrn då jag är ledig.. hmm.. Mycket att hinna med innan 13.00 då jag måste åka på jobbet... Varför ska dom alltid lägga möten då man är ledig??!!! Hade ju kunnat softat hemma ända fram till 15.00 annars.. SUCK


Av Madeleine - 12 mars 2008 07:57

Viktoria

Kvinnonamnet Viktoria eller Victoria kommer, liksom den manliga motsvarigheten Viktor, från det latinska ordet för "seger". Stavningen med "c" är vanligast bland yngre. Namnet är ett av 1980-talets stora modenamn. Kulmen nåddes 1993 då namnet låg på 32:a plats. 31 december 2005 fanns det totalt 65 677 personer i Sverige med förnamnet Viktoria/Victoria varav 11 339 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 1 116 flickor namnet, varav 203 fick det som tilltalsnamn.



Ovido - Quiz & Flashcards