Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Madeleine - 22 mars 2008 12:08



Hann inte upp och hämta Mandis då hon vaknade imorse.. moster var där redan.. :-o :-o Gissa om hon njuter.. ;-)


Gjorde oss iordning för att åka till Vallentuna, till syster och Paul som ska ha påskmiddag för oss alla. Hämtade upp svärmor som oxå var medbjuden. Amanda fick testa sin nya bilbarnstol - kanon..!!!





 

Åt MASSA påskmat - fast att jag inte ens tog varmrätt.. :-o Drack tio gånger mer med vin.. vet inte vad d var med mig.. blev knappt berusad men satan i gatan vad gott d var.. Jag och lillasyss pimplade rödtjut.. haha..




 

Efter middagen var d dax för en paketlek som vi hade bestämt.. alla hade köpt med sig varsitt paket för ca 30:-, inslaget... sen kastar man tärning om vem som får vilket.. orka inte förklara närmare.. MYCKET uppskattad lek av både vuxna och barn..!! :-)


For hem igen vid sex tiden.. Amanda blev trött tidigt.. ville ju hålla henne vaken hela vägen hem.. När vi kom hem drack hon bara välling och sen stupade i säng.. :-o Så duktig lilla tjejen.. Mammas stora tjej..!!!


Jag och Emelie började spela Dead or Alive igen då älskling titta på hockey... blev inte så länge dock... jag fick AS-ont i magen och började må dåligt.. drack inget alls då jag kom hem... efter ett tag började jag kräkas och frysa som fan.. blev tidigt i säng för mig.. SPYDDE hela natten... :-(



Ovido - Quiz & Flashcards