Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Madeleine - 23 mars 2008 12:18


Hann bara göra vällingen, lägga mig på soffan med Mandis så kommer Andreas ut från sitt rum, likblek och stormar mot toaletten.. - UPPTAGET.. Emelie därinne... - Jag MÅR skit illa.. Jag ropar till honom att hink finns i sovrummet... ------> FÖRSENT..!! Spyr som en galning i HELA hallen... SPYA överallt..!!! Springer in och väcker Tomas som får ta lillan så jag kan gå till Andreas... kul byte.. varför tog inte jag henne så Tomas fick skura spyor...??? Själv hade man spytt hela natten och det första man får göra dagen efter är att skura någon annans spyor... *mums* Jag som trodde att jag hade en blandning av mensvärk/fyllesjuka men förmodligen var d nog nån magsjuka.. Lillgubben spydde till och från HELA dagen.. låg mest i sängen och sov. Kul början på hans påsklov..!!



Danne och Cissi, Hannah och lillbebisen Ella kom över en sväng. Av dom fick hon en liten prinsessväska, rosa mobiltelefon och bilnycklar - LÅTER självklart.. vad annars???? :-o


Pappsen kom förbi oxå, hade med sig vår bröllopsfilm.. :-D Fast rätta anledningen att han kom var nog för att få mer tårta.. hehe.. ;-)


Idga blev d pizza till Tomas och Emi, soppa till Adde Padde och sallad till  mig. Slömat...!! Orka laga mat efter den dagen... lr den här helgen..!! Skulle ha haft över fler idag men eftersom vi kräktes ville ingen komma... - KONSTIGT..???


Mammsen och Anders kom och hämtade lillasyss på eftermiddagen.. Fast dom stannade en liten stund så Mamma fick leka av sig med stumpan. Emelie färgade håret på mig oxå *tack* .


Kvällen tillbringade jag, Tomas och Anderas på soffan.. spelande Dead or Alive.. hahaa.. slöast i stan...!! Men ändå kul då hela familjen är med och spelar..!! Tidigt i säng..!! Zzzzzzzzzzzzzzzzzz...



Ovido - Quiz & Flashcards