Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Madeleine - 31 mars 2008 18:29


Ytterligare ett fynd på Tradera


Även detta Ida T, bodysuit "apor" 61:-




Av Madeleine - 31 mars 2008 18:19


Fy för sommartid... SATAN vad trött jag var imorse..!! :-o

Men men... kort dag på jobbet.. skulle på lunch och planeringsdag med jobbet på e.m Käkade på Enskede värdshus.. har hört så mycket bra om det värdshuset men herregud vad besviken jag blev. Skitdålig mat och dålig personal. Hann liksom inte ens käka upp salladen innan dom slängde fram maten.. å maten var helt smaklös..!! Men men.. hade sen planeringsdag fram till 17.00 Intressant och lärorikt.


Älskling berättade nåt alldeles underbart.. lr tråkigt oxå på sitt sätt.. Idag då posten hade kommit, har brevinkast, då hade d låtit rätt rejält för mina bilder som jag skickat på framkallning kom.. Lillan trodde d var jag som kom hem så hade blivit alldeles tokig och krypit i ilfart till hallen och ropat - Mamma mamma..!!! *sötnos* Stackars Liten.. inte var d Mamma som kom hem..!! :-(


Ovido - Quiz & Flashcards