Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Madeleine - 25 mars 2008 21:06


Orka med dagens namnsdag längre.. kanske då jag har ledig dag.. :-o



Jobbat idag.. - en jäkligt busy men bra dag!! Allt flöt på bra och jag fick massor gjort..!!! :-) Mina älsklingar kom och hämtade mig 14.30 då jag slutade.!! Alltid lika uppskattat..!!! *tack*


Då vi kom hem kilade jag över till tygaffären vi har där vi bor.. skulle höra med dom om jag kunde lämna in Tomas skoteroverall på lagning..  självklart är man ute i sista sekund som vanligt... - vill ha den klar tills på torsdag förmiddag, går det..?? Njaaa.... Jodå, efter lite övertalning så skulle den till och med vara klar imorgon eftermiddag!! :-D Fast d blev dyrt för lite bävernylon... :-o


Amanda vaknade innan jag klev upp imorse.. å d vill jag lova var tidigt..!! :-o :-o jag klev upp ca halv sex.... Fixade iaf välling och tog med henne in till Tomas.... - älskling... jag är ledsen.. har inte väckt henne.. LOOOVAR... hon var vaken... - OFTA han tror på mig...!!! Hon hade somnat sittande på förmiddagen då hon käkade kakor.. *lillan då*

HOPPAS hon inte vaknar sååå tidigt imorrn då d är jag som tar henne på morgon, jobbar kvällen.. börjar inte förrän 16.00


Idag blev d purjopasta med tonfisksås.. Sjukt gott..!!! :-)


Betalt alla räkningar ikväll... inte så jobbigt som d brukar... jag har ju fått riktig LÖN nu..!! JIHOO..!! Fasiken vilken skillnad. Över DUBBELT så mycket i månaden.. Härligt härligt..!! Men farligt farligt... :-o :-o Shoppade mycket innan då vi hade lite pengar... hur ska d gå nu då vi har MYCKET pengar... :-o *iiihhhhh*


Ska ut på stan imorrn.. hahahaha... bra karaktär..

Nää, ska faktiskt träffa lillprinsen Benjamin och hans mamma Alexandra.

Båda har ju fyllt 1år här i påsk så måste ju ha ett minikalas tillsammans..!! :-D

Barnen ska få leka, käka tårta och mammorna få kackla.. ;-)

Ska kika in på nån barnvagnsaffär oxå, provköra lite vagnar.. har nästan bestämt mig för en vagn nu... Men med min tur så blir väl den oxå såld..!! *gaah*

Fick presentcheck på H&M idag oxå.. Så MÅSTE ju in och handla där iaf imorrn.. Kanske en snabbis på Lindex oxå.. å alla andra barnklädaffärer.. hehe... Hoppas på att tiden stoppar oss bara... :-o :-o


Ska ju iväg till dagiset imorrn och hälsa på, 14.00 är d.. Intensiv dag som vanligt..!! Har ju nästan bestämt oss för dagmamma men vill ju jämföra iaf... många som tycker dagis är bättre.. usch.. jag vet inte... så jäkla svårt...


Nu ikväll for Tomas & Andreas iväg med Farmor Lotta och hämtade en tidig present till Andreas. Lotta hade köpt en Malm byrå till honom, den största.. Så jäkla snygg..!! Det roliga var att paret hon köpt byrån av var E.M.D - Mattias Andréasson..!! Lotta kände igen honom.. hahaha... hade frågat på en gång.. - du var väl med i idol...??? d gick väl rätt bra för dig...?? hehe... - Nja.. jo.. släpper en skiva nu... Trodde nästan dom skulle ha med sig en autograf hem... :-o :-o jaja... Andreas äger Mattias "Malm" byrå iaf.. rätt häftigt d med.. trots att han inte riktigt är nån super kändis än.. lär han inte bli heller tror jag... Allvarligt... ett pojkband?? Näää....




Ovido - Quiz & Flashcards