Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Madeleine - 27 mars 2008 23:53


Glömde att skriva att jag råkade köpa en ny väska igår.. d blev en ny Puma-väska.. helt såld på dom.. har två hittills.. tre nu då.. ;-)

Det är ju inne med att ha skarpa färger på handväskorna så köpte mig en gul/röd handväska..!! Skitsnygg accessoar..!!! Ska fixa ett kort på den inom kort..!!


Av Madeleine - 27 mars 2008 23:38


Så här länge är jag aldrig uppe.. Andreas har kommit in flera gånger och frågat varför jag är uppe... :-o

Vill liksom inte lägga mig eftersom jag är alldeles ensam i sängen... jag tycker verkligen inte om att sova ensam.. riktigt beroende av Tomas.. pinsamt att erkänna.. men så är d.. vi är sällan ifrån varandra, och ser inte heller nån anledning att vara ifrån varandra...


Trodde vi skulle träffa Alexandra och Benji imorgon men inte hört av dom så lär nog inte bli så.. :-( Tror Mandis sett fram emot d...


Jaha, ett glas vin till, sen kanske jag slocknar utan problem..


Ska övertala Andreas att följa med på shopping runda imorrn istället.. då kan vi köpa ett par nya Lee jeans till honom..! :-)


Natti natti <3 <3 <3


Av Madeleine - 27 mars 2008 23:26


Shit alltså.. suttit i telefon med Nina i timmar... :-o

Hahaha... du kunde inte komma hit ikväll för att du skulle pyssla och dona hemma... kan tro att du fått mycket gjort då du kacklat med mig.. ;-) *gogumman*

Hur roliga är inte karlarna våra som ringer hem till oss samtidigt då?? haha..

Verkar inte vara nåt direkt drag i Vemdalen ikväll..?? :-o Då åker Puttes pokerväska fram.. ;-) Jävligt schysst väska/portfölj måste jag säga.. Tomas blev skapligt avis... :-o :-o fattades bara en handboja... hahaha...

Av Madeleine - 27 mars 2008 18:57


Min syster ringde för ett tag sen.. dom har varit på tillväxt ultraljud idag.. och även köns-ul... nu vet jag vad d är för liten krabat där inne.. ;-) Vildingen visade sig vara en liten Vildelina..!! :-) Amanda ska få en liten tjej-kusin..!! Weeehhooo.. Vad mysigt..!! Grattis älskade syster.. vet att ni ville ha en liten pojke men jag tror att du syss inte klagar över att få en till tjej.. ;-)

Gissa hur mycket kläder ni ska få låna av Mandis..?? :-D Åh, gissa hur mycket Moster ska handla till lill-grodan..!! Blir shopping imorrn då... ;-)




Lilla tjejen därinne var väldigt liten.. ett halvt kilo för liten.. så nu blev syster sjukskriven resten av graviditeten..!! Det var bra.. men nu är d bäst att hon verkligen tar d lugnt oxå..!! Inte vara ute i trädgården och dona en massa.. - hör du d syster..??? Nu är d du som tänker på dig själv och lill tjejen..!! Så det så..!! Lyssna på din kloka lillasyster.. hehe..



Av Madeleine - 27 mars 2008 18:50


Började åtta imorse.. hann mysa med lillan innan jag gick till jobbet. *myspys* Drack kaffe med älskling oxå..!! Önskar alla mornar var så..!!


Bra dag på jobbet, allt flyter på..!! :-)


Slutade en timme tidigare så grabbarna kunde åka lite tidigare.. Tomas, Amanda och Putte hämtade upp mig på jobbet. Hem fort, dom lastade bilen sen POFF var dom borta.. *snyft* tur att Tomas oxå hatar att säga hejdå, så d är alltid snabba farväl.. :-(


Busan har varit superbusig och lekfull hela kvällen.. lekt med dockvagnen mest hela kvällen.. in och ut till lekrummet och där är d miniköket som gäller.. :-o Kanonbra presenter..!!! Tagit flera steg idag.. oftast från bordet till dockvagnen.. Så duktig så..!!

Nu är klockan strax sju och hon har redan somnat.. hade egentligen velat ha henne uppe en stund så jag fick lite sovmorgon imorrn.. men men.. bara att pallra sig upp halv sju imorrn igen..!! :-o Det är ju så skojigt att ha småbarn... hehe...



Av Madeleine - 27 mars 2008 16:55



*snyft* då var man ensam då... lr ja.. ungarna hemma med mig såklart...

men känns redan så tomt utan min älskling... :-( :-( Blir tre jobbiga ensamma nätter...

Älskar dig min underbara älskling.. hoppas du får kul iaf..!! Slå inte ihjäl er bara i backarna.. :-o

Ovido - Quiz & Flashcards