Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Norrländska lr hediska?

Av Madeleine - 30 mars 2008 08:43


Vaknade vid halv sju då jag hör lillan... men ligger kvar till sju och drar mig.. Hon är ju alltid så snäll och leker i sängen så länge på morgon ändå. :-) Lotta hade klivit upp typ sex... snacka om att behöva mycket tid innan man åker och jobbar..!! :-o

*SMOSK* så var klockan åtta..!! Ställde om klockan på morgon istället för kvällen.. blir jobbigast för älskling i veckan att ändra om tiderna för Amanda.


På tal om älskling.. vid 03.00 ringde han hem.. Då hade dom precis kommit tebax från Vemdalsskalet. Helt färdiga efter 10mils skoterfärd plus utgång.. för inte att tala om alla öl som gått åt sen tidiga morgon.. :-o

Sluddrade rätt så mycket och var mycket pratglad... och kärlekskrank.. *ler* Idag kommer HAN hem ju..!!! :-D

Då jag precis somnat om så ringer han igen.. *suck* alla hade lagt sig och han kunde liksom inte sluta babbla... Ja, han är söt min älskling... hahaha..

Plus att han hade lagt på världens bredaste norrländska, lr Hediska.. :-o Pratade typ som André fast ännu mera oförståeligt.. hittat på en massa egna ord oxå.. hahaha.. Hoppas stockholmskan kommer tebax fort.. :-o


Nu måste jag röja efter lillan.. fått upp skåpet till alla spel.. memory kort ÖVERALLT och sönder dragna yatzy papper..!! *skitunge*



 
 
Sofia

Sofia

30 mars 2008 11:49

Hej tjejen!

Lugna puckar;) Gula strumpbyxor (och alla andra färger) finns här! Ibland är det svårt att matcha gult och gult..eftersom det finss massor av olika nyanser...jag har de gula och de är solgula!
http://pippilotta.jetshop.se
Blå hade ju oxå passat till den klänningen! Eller kanske jeans-shorts till? Den är jättesöt i alla fall den tunikan:)

Jag fick IdaT-klänningen för 71:- Inte så farligt!

Kram!

http://everlonn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 29 september 2008 21:03

Spana in den nya barnklädes butiken på nätet - Coolchildren.seMissa inte den fantastiska öppningserbjudandet, 20% rabatt på HELA köpet..!! Säljer för bl.a Rockefella, Yorrik, Appaman, Lundmyr of Sweden mfl.Bara Coola kläder för Coola barn..!!...

Av Madeleine - 23 april 2008 12:18

    Surfa in på min NYA BLOGG och var med och tävla..!!!   www.muppsan.com     VÄLKOMMEN ALLA TROGNA LÄSARE & NYA..!!           ...

Av Madeleine - 16 april 2008 20:28

  HAR BYTT BLOGG   WWW.MUPPSAN.COM   Fortsätt följa min blogg..!! ;-) ...

Av Madeleine - 16 april 2008 15:30

  Inom kort dyker det nog upp en tävling här med fin fina priser..!!! Väntar bara på klartecken.. Håll utkik..!!!         ...

Av Madeleine - 16 april 2008 12:51

  Så, då var d bestämt - jag är ledig ikväll..!! Det behövs.. känns att jag behöver landa.. inte riktigt tagit in och förstått vad som komma skall.. Hoppas hoppas läkaren ringer den här veckan och ger mig tid för operation.. väntan är ju bara sååå fr...

Ovido - Quiz & Flashcards