Alla inlägg under mars 2008

Av Madeleine - 11 mars 2008 22:12


Nu har jag kollat med min Meandi säljare... hon kan nog fixa kläderna tills nästa vecka innan gumman fyller år..!! Jihoooo...!! Måste bara fundera lite tills imorrn vad jag ska beställa.. kan lätt bli för mycket.. :-o

Tacka vet jag meandi... inte som H&M inte...

Av Madeleine - 11 mars 2008 21:49


Jävla skit oxå :-(


1-0 till Linköping


Men d tar vi igen...


DJURGÅRDEN..!!!!

Av Madeleine - 11 mars 2008 21:40


haha... kollade in mina referenser till min blogg...


någon har sökt på "trekant med tanter" och kommit till mig blogg... hahaha...


Sjukt många har sökt på "stora bröst" och hamnat hos mig... bara pga av att jag skrev i nåt inlägg att jag saknade mina bomber som jag hade då jag ammade... då hade jag STORA tuttar ;-) lite besviken då dom läser att d handlade om mjölk-tuttar kanske.. hehe..


En annan rolig var "sparka en kille mellan benen" - Va?? det har jag väl aldrig skrivit nåt om.. hmm...


Av Madeleine - 11 mars 2008 21:24


Blir så JÄVLA less på H&M... Skulle gå in och skicka en beställning på kläder till Andreas.. han har valt ut ett par jeans och några tröjor m.m som han ville ha.. Leverans -----> Början på MAJ..!! Helt fucking oacceptabelt.. ALDRIG att jag väntar såååå länge... Jag fattar inte att dom kan ha så sjukt lång leveranstid...

Jag går nog pallra mig iväg till H&M och handla istället.. suck.. Inte för att jag ogillar att shoppa på stan.. men så svårt att hitta allt som han valt ut.. åsså kommer man hem med fel..

Av Madeleine - 11 mars 2008 20:58



Måste bara säga att jag är såååå GLAD att jag har såååå otroligt MÅNGA besökare varje dag..!! Över 100 stycken..!!!! Kan inte riktigt förstå det... Vad är d som är intressant med min blogg??? TACK iaf...!! Förgyller min dag..!! <3 <3 <3


Av Madeleine - 11 mars 2008 20:48


Sitter och funderar på en Meandi beställning.. beror lite på leveranstiden.. jag är ju lite sen ute, jag vet... Vill ju ha kläderna innan nästa fredag...


Sugen på godisråttor klänning, giraffklänningen och gula leggings, haklapp moln... hmm....





Av Madeleine - 11 mars 2008 20:03


Då har man jobbat idag då.. fast att man borde ha varit hemma..

Sprungit på toaletten typ tusen gånger.. :-o Å ont har d gjort..

Men men.. jobbade på som bara den så gick d rätt bra ändå. Slutade två idag, var bara att speeda hem så älskling fick åka och jobba ett tag. Herregud vilket hektiskt liv vi lever nu...!!! En puss i dörren som gäller :-(


När jag kom innanför dörren efter jobbet sken Mammas lilla prinsessa upp som en sol..!! Hur GLAD som helst...:-D Hon kan verkligen få en att känna sig älskad och alltid få en på bra humör. TACK min underbara dotter!! Älskar dig gumman - oändligt och utan gränser!! Jag gör ALLT för dig!!


Stumpan verkar ha fått tillbaka aptitet.. ätit konstant sen klockan fyra.. lasagne, kex, choklad.. sen spagetti och hårdbröd då vi åt.. sen kom farbror Putte och då bjöd han på pizza... Åsså välling på d... :-o :-o Måste ha pappas aptit......

Somnade tidigt ikväll oxå.. :-) Sover ju bara en gång om dagen.. vid 11-12, tycker d är rätt skönt. Då han man ju kvällen tillsammans i lugn och ro.


Nu har slutspelet börjat.. Det betyder att Putte är här och kollar på hockey.. DIF-LHC.. Klart Djurgården tar hem d.. ;-)

Tomas och Putte satsar pengar på allt i år igen.. - Första målet i första perioden... - andra målet... - Vem vinner?

Förra året blev Putte skyldig massa pengar.. hahaha... Ni är roliga ni brorsor.. :-D


I kvällens avsnitt av Kockduellen var vi med..!!! Såg oss på andra raden.. jag hade ju en knallrosa tröja så syndes rätt bra.. Så nu är man B-kändis.. hahahaha... :-D Syntes inte om vi petade i näsan och så... :-o


Har försökt få tag i killen som köpte vår vagn men utan resultat.. vill ju veta vad som händer.. Lyckas dom fixa hjulet eller vad?? Tänkte ju ringa och bestämma med den andra tjejen vilken dag vi ska mötas.. Hmmm.... alltid ska det vara så besvärligt...


Imorrn börjar jag jobba 16.00, men ska in på möte redan vid 14.00 så Tomas får jobba halvdag bara.. sen är jag LEDIG torsdag och fredag!!!! Men jobbar helgen.. :-(


Av Madeleine - 11 mars 2008 15:35

Edvin

Edvin är ett mansnamn med engelskt ursprung (fornengelska Eadwine) och bildat av ead - "rikedom" och wine - "vän". Namnet har använts i Sverige sedan slutet av 1700-talet. Det blev populärt i början av 1900-talet och är nu, hundra år senare, ett av de namn som ökar snabbast i frekvens. Stavningen med enkelt v är vanligast, men Edwin är numera på frammarsch. Det fanns 31 december 2005 totalt 14 960 personer i Sverige med förnamnet Edvin/Edwin, varav 5303 hade det som tilltalsnamn. År 2004 fick 689 pojkar namnet, varav 446 fick det som tilltalsnamn.


Egon

Egon är ett mansnamn med flera möjliga ursprung: dels tyskt, Egwin, som är sammansatt av Eg "egg", "svärd" och win "vän", dels motsvarande det det grekiska namnet Aigon, bildat från Aix "get". Namnet var förr populärt bland tysk adel, och det kom till Sverige på 1800-talet. Sin storhetsperiod hade det från 1910-talet och till 1930-talet, men det sjönk snabbt under decennierna efter andra världskriget. Det har sedan dess mest givits som andranamn, men de senaste åren har det ökat som tilltalsnamn bland nyfödda pojkar. Det fanns 31 december 2005 totalt 6 991 personer i Sverige med förnamnet Egon, varav 1 841 hade det som tilltalsnamn. År 2003 fick 33 pojkar namnet, varav 10 fick det som tilltalsnamn.


Ovido - Quiz & Flashcards