Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Madeleine - 2 februari 2008 17:31



DIF-BRYNÄS 3-1


Av Madeleine - 2 februari 2008 14:29



..ursäkta mitt ordval.. bara otroligt arg och förbannad!!! Jag är alldeles för snäll och mjäkig.. Istället för att få över våra vänner hit på fest, så sitter jag ensam hemma tillsammans med min dotter. Alla har dragit på hockeyn på Globen. Tomas kompis ringde och sa att han hade några extra biljetter och undrade om han vill hänga på.. Otippat vad han ville då.. Vad säger man då man ser sin man skina upp som en sol som ett litet barn på julafton då dom ser alla julklappar..?? Självklart svar, - åk på hockeyn, ta med Andreas och ha d så kul..!! Missunnar dom inte d heller, d är inte d.. Jag hade ju oxå velat följa med.. :-( Men fanns inte så många biljetter.. *snyft* Förmodligen kommer alla med hit hem efteråt, trevligt runda om fötterna. Då är d dax för middag och poker!!! Kanske jag kan spela av alla deras pengar för dom är för fulla :-o Middagen får grabbarna fixa då dom kommer hem, skulle ju vägra ställa mig och laga mat till dom då dom har fått gå på hockeyn..!!! Nån måtta får d vara.


Av Madeleine - 2 februari 2008 11:24


---Angelicious--- 


Av Madeleine - 2 februari 2008 10:30


Det kommer vår lördag bestå av..!! Kände ingen lust igår då man mådde så dåligt, mår fortfarande kasst, men är ju kul med vänner över på partaj ;-)


Hockey kl. 15.00  - DIF-Brynäs över 10 000 biljetter sålda i veckan.. helt galet, man skulle ha varit där... Putte kommer över, åsså André och Linda, Nina är på pokerkryssning. Vet inte om Linda har ungarna, i så fall är dom oxå med... Då blir d verkligen kaos här hemma.. vad ett par ungar kan göra.. hehe.. Älskar Timpen & GoTilde ändå..!!


Sen lär iaf Putte stanna eftersom han är gräsänkling ikväll.. Spela av han lite pengar på poker kanske.. hahahaha... Fast sist vi spela var d faktiskt han som vann mest. Han kanske börjar lära sig poker nu.. ;-) Stortorskaren där!!!


Jag var den enda som såg klart på filmen igårkväll, Tomas slocknade.. - mupp..!! Vilket jäkla skitslut säger jag bara... Blev riktigt less, hade jag hållt mig vaken så länge för att bli på dåligt humör bara... *gaah*


Av Madeleine - 2 februari 2008 09:23



"Hellre en ärlig fiende än en lögnaktig vän"

Ovido - Quiz & Flashcards