Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Madeleine - 17 februari 2008 20:37


HAHAHAHA - Kan inte hålla mig ifrån att berätta...


Då vi kom hem från Globen skulle jag låta lillfia vara utan blöjan ett tag.. lufta lillrumpan lite efter att ha suttit i vagnen hela dagen.

Lekte inne på sitt rum som vanligt.. jag och Em började med maten.. kikade bara till henne.. Helt plötsligt känner vi en stickande fruktansvärt lukt.. ut i köket kommer en ner kletad unge - glad som alltid.. - Hon hade TOK BAJSAT på golvet.. lekt med dockorna och blivit lite nödig kan man säga... Lillasyster höll på dö.. vek sig dubbel av skratt.. Bara att springa till badkaret med SKITungen..!!!! *gaaah* Då var d bara att skrubba en liten tjej och sen var d bara att gå loss på golvet i hennes rum. Kommit en del på mattan oxå såklart .. åsså på en av dockorna... SUCK..!! Varje dag är verkligen ett äventyr då man har barn... kanske inte alltid bara roliga.. :-o



Av Madeleine - 17 februari 2008 19:21



Idag har vi varit på Globen hela dagen.. fikat och shoppat ;-)

Tomas hade bandy som vanligt imorse så d var bara att pallra sig upp vid åtta.. ingen sovmorgon här inte.. :-o


Söndag idag - och d betyder avslut på mina auktioner.. SPÄNNANDE!! :-)


Till middag blev d fläskfilé med sparris, helstekt tomat och champinjoner, serverat med råstekt potatis, bea och rödvinssås.. Å ett glas vin till d.. *mumma* Lyxa till d på en söndag.. ;-)

Emelie tjatar om att vi ska dra på Konsum och köpa chokladpudding nu.. haha.. toksvulla...



Shopping idag då.. japp.. Lindex har galet mycket fina kläder till lillgumman.. Blev faktiskt bara EN sak till henne idag... :-o En grön underbar body - på REA :-D

Måste hålla mig tills att hon fyller år.. handlar jag d nu så kan jag inte hålla mig från att sätta på henne d på en gång...


Det STORA idag var att jag faktiskt handlade till mig själv..... TVÅ plagg dessutom..!!!!

Var ju så mycket rea nu så var ju bara tvungen att handla nåt ju.. annars hade Emelina skällt på mig..




En vit cool munkjacka och en vit snygg t-shirt.. båda med döskallar på.. haha... Har jag nåt plagg där d inte är en döskalle på?? Tufft ju ;-)






Emelina ville spela Bingolotto idag men fick reda på att dom ändrat dag till lördagar nu.. gissa om hon blev besviken.. :-(



Nu ska jag nog fixa lite kaffe.. åsså välling till lilla skrotan.. Sen är d ju Singing Bee.. Lite skojigt faktiskt...


Avslutar med en bild på Busan.. lite skoj måste ju hon oxå få ha då man är med på shopping en hel dag :-D


Ovido - Quiz & Flashcards