Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Madeleine - 6 februari 2008 19:57

Det allra bästa hon vet - sina dockor :-)

Av Madeleine - 6 februari 2008 14:48



Lika fort som jag fattade intresse för scrapbooking lika fort svalnade intresset - när i helsike ska man ha tid för d då?? Man kan då inte ha barn och familj samt jobba då... Gjorde några tappra försök men nu är d slut med d.. Gjorde iordning flera scrap paket som jag la ut på Tradera idag. Shit vad mycket jag lyckats köpa på mig... säkert massa pengar... Jaja, ska ju sälja allt nu.. ;-)

Nästa gång jag får lust att göra egna kort eller nåt annat så köper jag bara till det ändamålet och inte en massa mer.. . som bara kommer bli liggande! Är ni intresserad av scrapbooking så kika in på mina auktioner och lägg ett bud..!!!


Mina auktioner


Av Madeleine - 6 februari 2008 14:03


Varför ska d vara så svårt och tabu belagt att kunna erkänna och prata öppet om sin sexuella läggning?? Nästan som om man är rädd att ens kompisar ska bli rädda att man är kär i dom lr så.. Helt absurt!! I dagens samhälle pratar man så mycket om sex med varandra, man pratar öppet om ens sexliv med vänner. Även sånt som borde vara privat..

- Jag är en stolt bisexuell tjej, står för det, men till vissa vänner skulle jag ALDRIG ens våga nämna d.. tror att dom kollar snett på mig då?? Kanske bara jag som har fördomar... fast då kanske jag inte står för d.. smart brud jag är.. :-o Men allvarligt, vad är d som är så fel med att dras till samma kön?? Kvinnan är helt klart underbart vacker, sexig och skön. Skulle inte kunna förälska mig i en annan tjej men jag blir mer attraherad av en tjej än en kille. Går ju inte att jämföra en naken kvinna med en naken man.. haha..

Låter nästan som om jag inte gillar sex med män.. men så är d definitivt inte..!! Fullkomligt älskar och avgudar min sexiga man!! :-) Jag menar bara på att båda fungerar lika bra. :-) Fler borde undersöka och våga testa på sånt dom är nyfikna på.. Man ångrar sig bara om man inte vågade ta steget att testa.. Kille som tjej.. Vem vet, du kanske gillar det?? ;-)



Av Madeleine - 6 februari 2008 12:51




Världens gladaste prinsesssa!!

Min dotter Engla Amanda


Av Madeleine - 6 februari 2008 09:05



Alla tjatade på en -"gå med i facebook, värsta grymma sidan" Efter MYCKET övertalning går jag med. Vad var all uppståndelse??? En strulig, barnslig och fullkomligt onödig sida. Visst självklart är d kul att hitta igen alla gamla kompisar och se vad dom har för sig - men allt annat då?? Alla fjantiga applikationer?? "The hottiest list" "superwall" "funwall" och alla test.. En jäkla massa spam om man lägger till nån wall.. Nää, förstår verkligen inte nöjet med Facebook om man är över 20år... typisch.. Helt lagt ner d.. bytt mail adress till den så att jag inte blir söndermailad av alla förfrågningar. I "ignore" allt med FB.

Någon mer som håller med..??


Artikel i Aftonbladet igår - "Facebook kontot kan kosta dig ditt drömjobb"

http://www.e24.se/mankvinna/stil/etikett/artikel_236073.e24



Tacka vet jag FL.. - Familjeliv ;-)

Visst dom börjar spåra ur oxå nu.. inget är tillåtet i forumen längre känns d som.. d kostar pengar.. Måste försöka pusha på brorsan att fixa en ny familjesida som blir MYCKET bättre än FL och dessutom GRATIS!!! D vore nåt d.. Tänk om man var grym på sånt själv då hade ju jag kunnat göra d..!



www.facebook.com

www.familjeliv.se


Av Madeleine - 6 februari 2008 08:32



"Var dig själv för annars finns det ingen som du"


Ovido - Quiz & Flashcards