Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Madeleine - 11 februari 2008 21:19



Måndagen - som alla andra måndagar... slö, slapp och likgiltig..


Vi är fortfarande sjuuuka.. Amanda har en febertopp varje dag.. undrar mer och mer om d inte är pga nya tanden. Snorig fortfarande..

Jag börjar piggna på mig iaf.. fast hade ont i halsen igen imorse, men tror att d var pga all skratt sen igår.. ;-)


Kollat upp dagisplats till Mandis - såg inte ljust ut... Åh, vad jag ser fram emot att börja jobba då.. *aaargghh* Vi har ju tre månaders garantin, alltså har en plats senast den sista april.. fast d låter skumt.. Ställde oss i kö då hon var typ tre månader.. Hade helst velat haft dagmamma, men finns inga platser just nu. :-( Lär få en plats på andra sidan stan lr nåt.. *snyft* Jävla skitungar som tuttade eld på dagiset här intill.. nu är d tvärkört att få någon plats på något dagis i närheten.!!!

Av Madeleine - 11 februari 2008 21:09



Kvällens avsnitt av Outsiders.. folk med "Torgskräck", "Rörskräck" och "Tantskräck" - hahaha... vilka sjuka människor...


Torgskräck - ja, vad säger man.. Vet inte vad man ska tro om sånna här människor.. Måste vara nåt i uppväxten.. Att hon fick hemundervisning måste ju ha varit största tabben.. snacka om att sabba upp mer bara..

Sjuskriven i sex år för sin skräck - nää, då har d gått för långt. Är d såna vi ska betala skatt för, i helvete heller.. Skaffa hjälp för fan..!!


Rörskräck - Stackars störda människa. Snacka om jobbigt att vara skraj för rör. Hur har hon klarat sig hela livet?? Hennes tarmar kan inte haft d lätt. Uträtta sina behov i påsar och hinkar istället - äckliga människa.!!


Tantskräck - värsta tuffa killen utåt, - men rädd för tanter.. hahahaha... *asg* Rädd för att dom skulle skada sig eller att han skulle skada dom. Vad kommer en sån rädsla ifrån?? Vad hade han för Farmor?? :-o


Hur klarar folk av att leva med såna här människor?? Jag skulle nog fly all världens väg om jag träffa på en sån här udda människa..

Tur att d finns bättre människor som klarar av att leva med dessa sjuka människor och att hjälp faktist finns..!!! Sök för guds skull hjälp, ignorera inte era fobier..!!!


Av Madeleine - 11 februari 2008 19:25



Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut? - Jag födde barn - min underbara dotter!! Å jag gifte mig med min underbara man,
- my soulmate...!!



Dog någon i din närhet? - Ja, min moster :-(



Vilka länder besökte du? - Inget andra länder alls blev d..



Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007? - Umbrella



Blev du kär under 2007? - Om d räknas att man blir kärare för varje dag som går i min man..



Vad gjorde du på din födelsedag? - Jag och bonussonen hade kalas tillsammans. Nära och kära på besök!!



Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart? - 2007 är d bästa året i hela mitt liv, så inget har kunnat göra d bättre!



Hur höll du dig från att bli galen?  - Fanns inget att bli galen över!!



Vem var den bästa nya personen du träffade? - Alla mars mammor och deras gullungar!!!



Höll du några av dina nyårslöften? - Hade inga år 2007



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Japp..!!



Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 21mars och 2juni



Vad var din största framgång 2007? - Fixade nytt jobb - högre tjänst - mera kosing!!!



Största misstaget? - Hmmm... inga misstag här inte..



Har du varit sjuk eller skadat dig? - Nope



Bästa köpet? - Vår lägenhet, vår stora underbara 5:a..!!!



Vad spenderade du mest pengar på? - Min dotter helt klart... galet mycket..!!! Okej, bröllopet såklart oxå ;-)



Gjorde någonting dig riktigt glad? - Min familj..!!



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Definitivt gladare!!!



Vad önskar du att du gjort mer? - Tränat kanske :-o



Vad önskar du att du gjort mindre? - Shoppat.. haha..



Hur tillbringade du julen? - Hemma hos Mamma och Anders i Fränsta



Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Grym fru och mamma ;-)

Av Madeleine - 11 februari 2008 18:41




En ny tävling!!! Nu har du chans att vinna flera olika saker. Allt detta kan bli ditt:
En vit teburk
Lyxblandning (naturgodis)
Årestrut "Tycker om dig" (ljusa och mörka kolor)
Ett rött te, smultron/vanilj
Produkterna är sponsrade av Coozy.



TÄVLINGEN PÅGÅR TILL TISDAGEN DEN 12/2 KL. 18.00



Gå bara in på Junitjej för att vara med i tävlingen ;-)



Av Madeleine - 11 februari 2008 13:15



Absolut häftigaste jag sett - bara MÅSTE ha..!!!!!! Kolla in: Clone-a-willy



 

Vore väl en grym alla hjärtans dag present?? Fast då är d väl kanske mannen som ska ge mig den?? Nää.. jag kan oxå ge en sån till honom?? Måste ju vara värsta komplimangen ;-) Hur häftigt är d inte med en dildo som är exakt kopia av mannens..???


Hade ju varit coolt att tagit tag i tankarna kring att göra en tavla av min vagina.. usch.. låter nästan äckligt.. min fitta säger jag istället.. hahaha..

Min fitta - ett konstverk..!! :-D Det vore väl oxå en cool present?? Fast vart sätter man den tavlan?? Fast får man till den riktigt snyggt så är d ju ingen som förstår att d är mitt kön på bilden... Ååhh... nu vill jag ju fixa d.. men ingen annan än mannen kan ju fota mig.. då blir d ju ingen överraskning... Hmm... Äh, d fixar sig..


Dagens uppdrag - fota fittan ;-)


Morgondagens uppdrag - Till globen och köpa Clone-a-willy..!!



Hahaha.. stackars er som känner mig... kan inte hjälpa att jag är en galen porrfixerad brud ;-) - Love me or hate me..!!



Av Madeleine - 11 februari 2008 12:58



Bara fyra dagar tills min älskade Lillasyss kommer...


Av Madeleine - 11 februari 2008 11:20



Bara måste dela med mig av bilderna på lillbusan..

tror inte d dröjer så länge innan hon tar första stegen ;-)





Åsså lite bus då.. brorsan såklart som satte henne där ;-)




Av Madeleine - 11 februari 2008 08:56



Shit, vad kul d var på inspelningen av Sing a Long, Går inte ens att jämföra med kändis Jeopardy. :-o


Inspelningen började med att dom filmade oss i publiken..!! Vi fick applådera, fejk skratta, fnissa och ja, allt dom skulle kunna klippa in i programmet. Skitsvårt att kolla rakt fram hela tiden då man hade en kamera i ansiktet... :-o :-o


 



Sen utan att vi ens fått veta vilka artister som ska vara med så starta inspelningen.


Reneé Nyberg - vacker som alltid..!!


Sussie Eriksson - skön, sprallig och precis som jag förväntat mig.

Lag Sussie -  Victoria Tolstoy & Pablo ..... (håller på med trumverk å sånt)


 

Cleas Malmberg - sjuukt rolig karl..!!! Vad får han allt ifrån??

Lag Cleas - Lotta Engberg & Guvernor Andy


Dom klippte bort då Cleas är Paris Hilton och sjunger "my father has an hotel and..." hahaha *asg* Han är inte klok... garvade ihjäl mig...


Morgan Alling, från programmet Hjälp, var ljudproducent eller nåt under inspelningen. Ni vet, han som sagga hela tiden.. sperma fläckar över dom gråa mysbyxorna jämt... hahaha...

Dom har plockat bort honom från programmet nu - hur faaan kan dom göra d..?? Vägra se på Hjälp nu...!! Han är ju fasiken roligast, han och Johan Rheborg..!



Blev några omtagningar kan man säga... Oftast Reneé som klanta sig.. Åh, jäklar vad hon svor mycket..!! Åh, bara prata snusk... ;-) - We like..!! Tycker om bruden bara mer och mer..!!!!


För att inte glömma, Lotta Engberg, hahaha... vilken energi, vilket galen människa..!! Hon hade sönder glasgolvet - behöver jag säga mer? Hahahaha... :-D Snacka om att bjuda på sig själv.




Ett avsnitt spelades in mellan 19.00 - 22.00, var rätt trött efter alla applåder och strålkastarna som var riktade i ens ansikte.. Men förjäkla kul hade jag och hade med mig ett underbart gäng..!! Fast nästa gång vore d rätt trevligt att ses innan, ladda med lite rödtjut och mat.. kanske utgång efteråt.. Vi var bra sugna att dra ut, men jag ville hem till Stumpan och dom andra skulle ju upp och jobba. Allt hade ju självklart gått bra hemma, inte saknat Mamma alls.. sov som en stock då jag kom hem.


Min pappa hade varit över med ett gäng råglimpor som han bakat till oss... inte bara oss utan lika många till min bror och syster... Ööhhh? Undrar ni om min pappa är bög eller vad är d för fel på honom? hahaha.. ingen aning... måste ha varit otroligt rastlös då kärringen var på hundkurs hela dagen.. :-D Han är rolig min pappa, han slutar aldrig att förvåna en. Tack Pappsen - grymt gott bröd..!!

Det jag upptäckte nu på morron var mindre skoj.. Tomas hade slängt ner brödet i frysen, har en frysbox i skrubben, men glömt att STÄNGA locket... *gaaaah* Har hur mycket älgkött och mat där som helst..!!! Kanske d som rädda d ifrån att tina, köttet fungerade som isblock.. Vilken jävla tur!!! Hade verkligen fått spelet om allt var förstört..... alltid är d nåt då man inte är hemma.. *suck* - karlar...



Ovido - Quiz & Flashcards