Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Madeleine - 14 februari 2008 20:24



Fick en alla hjärtans dag present av älskling ändå... *kärlek*  TACK..!!

Du är världens underbaraste man - så lycklig!! Älskar att vara fru Holmberg..!! You complete me..!! Jag gifte mig verkligen med min drömprins!!

Blev ingen avgjutning av kuken i present.. blev super sexiga porr underkläder - allt i lack.. - alltså som jag ska ha på mig.. hehe.. ;-) Blir lite barnförbjudet då ungarna har lagt sig..!!! :-D


Av Madeleine - 14 februari 2008 19:35



Caroline hade med sig super smarriga brownies som vi svullade i oss.. åsså massa kaffe - precis som gamla tider, hehe ;-)

Hade mycket att surra om... jobb, fest, killar och familjen... Har ju lite olika intressen då hon fortfarande är singel :-o

Blev här rätt länge, hon skulle ut med några så gjorde sig iordning inför utgång hos oss.

Svärmor kom oxå över - hade lånat vår bil idag så hon kom med den bara. Åsså ett lass med kläder till Mandis, - som vanligt..! Lika galen i shopping hon som jag :-o :-o - Massa Benetton kläder..!!


Det blev kalops till middag idag *gott gott* Tackar bonuspappsen för all älgkött som vi fått, - så jäkla gott!!! Så är d då man är norrlänning, bara älgkött som duger.. hehe ;-)


Nu ska jag ut på en liten kvällsprommis... fixa lite välling till stumpan innan bara. Fast sen får Tomas ge den.. d är faktiskt paus i hockeyn nu.


DIF - MODO


Av Madeleine - 14 februari 2008 19:31



Bonussonen, - Andreas, bestämde sig för att baka kanelbullar till oss som alla hjärtans dag present.!! *sötnos* Bara att handla med sig lite jäst hem.. gjorde nästan allt själv. Lillasyster hjälpte oxå till ;-) hehe..


Himlans goda blev dom oxå...!!! *mums mums*





 Ville oxå vara med ju ;-)


Av Madeleine - 14 februari 2008 11:54



Ändrade planer - skippar Globen.. Caroline kommer hit istället ;-)

Stumpan däckade precis så blir bara massa bök om jag ska dra dit då hon vaknat.. måste ju käka lunch å så innan..

Å Caroline har ju inte varit hit sen vi flyttade..!! Fixar lite smarrigt fika istället.. då kan vi kackla massa strunt och hinka i oss massa kaffe hemma istället.. Samtidigt som Mandis kan leka.. inte behöva sitta fast i vagnen eller i en stol på ett fik... :-o



Akut sugen på glass - måste svulla i mig lite nu och titta på reprisen av Glamour... - ja jag vet, d är sämst.. men man kan ju titta en gång i månaden iaf.. ;-) Har ju sett programmet sen jag föddes typ..!!!


Av Madeleine - 14 februari 2008 10:29



Så här ser d väl ut lilla lillasyss? ;-)



FREDAG - Fika/lunch - shopping - mysmiddag - film/spel och massa chips och dipp - för att inte glömma MASSA pussar på Amanda ;-)


LÖRDAG - Inspelning av Kändis Kockduellen - middag på tu man hand ;-) - China restaurang? - UTGÅNG, Patricia kanske??


SÖNDAG - Shopping - shopping - mera shopping - myskväll..!! *kramas*


MÅNDAG - Åter igen SHOPPING - middag på stan - hemresa :-(



Av Madeleine - 14 februari 2008 08:21





Grattis alla ni jag känner och ni som kikar in och läser min otroligt intressanta blogg på alla hjärtans dag!!!



Ovido - Quiz & Flashcards