Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Madeleine - 25 februari 2008 20:06



Lilla fröken somnade på en sekund då vi la henne... toktrött.. Inte lätt för henne att vara sjuk heller... Åsså var ju bus-Nina hit en sväng oxå, lånade en väska inför hennes lilla resa norröver. Borta en hel månad - shit, förstår inte hur dom klarar d..? Mycket imponerande..!! Amanda fick iaf busa av sig d sista med Nina innan hon skulle lägga sig.. Nu dröjer d ju länge länge tills nästa gång :-(


Håller på att planera för att åka till vår stuga i Hassela om två veckor... pimpla, angla och åka skoter ;-) Kanske Mandis kan få åka pulka oxå..!! Här i Sthlm har d ju fasiken inte varit nån snö alls i vinter..

Förmodligen ska min pappa dit då oxå, ville umgås lite..!! Jobbigt bara med deras TRE hundar... inte lätt då man är tok allergisk.. Men men.. Måste ha införskaffat oss en resesäng till dess oxå... Någon som vill sälja sin?? ;-)


Av Madeleine - 25 februari 2008 18:54


..min Elin...




 


Min underbara älskade Elisa

Varför ska vi bo såå långt ifrån varandra??

Saknar dig MASSOR



Av Madeleine - 25 februari 2008 18:09



Amanda sov i TRE timmar idag..!!! Blev en super duper sen lunch..!! Men hon åt en HEL burk mat då.. d har inte hänt på länge.. :-) *jihoo*

Man ser att hon gått ner i vikt nu.. Men hoppas på att d vänder snart och att hon börjar äta mat som vanligt igen. Köpte med mig varmkorv och leverpastej idag - hon har redan smällt sig två korvar :-o Men d gick sämre med maten... ett par tuggor bara... Men man kan inte förvänta sig för mycket heller, så GLAD att hon ätit idag!!!



Till middag gjorde jag Tacopaj och en stor grönsallad, det blev jättemumsigt..!



Märks att Amanda fått i sig mera mat idag - hon är så SPEEDAD..!! Hon kryper och klättrar, nästan springer fram längs möblerna - och kacklar..!! Lr skriker mest.. :-o :-o hahaha - Solstrålen :-D



Av Madeleine - 25 februari 2008 18:05



Det blev en liten promenad i solen, på vägen hem stannade vi i vår stora lekpark och gungade lite ;-) Amanda älskar verkligen att gunga...!! Kiknade av skratt.. hihi.. - åsså finns d ju så många barn att titta på...!!


 




Av Madeleine - 25 februari 2008 14:09



Okej.. när ska man bli orolig.. la lillgumman vid elva.. nu är klockan två och hon sover fortfarande..!! :-o :-o Helt däckad..!! Tar emot att väcka henne.. om hon sover fortfarande så måste d ju betyda att hon behöver sömnen... Självklart tar förkylningen på henne oxå.. plus att hon äter sjukt dåligt nu ju.. :-(


Jag borde ha kunnat gjort massor idag då.. har städat och pysslat lite nu men inge mer.. Jag är oxå hängig.. kanske skulle ha sovit jag med men d fixar jag aldrig.. dom gånger jag har försökt med d så han lillan bara tagit en powernap, jag har typ precis somnat... då blir man ju bara tio gånger tröttare än om jag skulle ha hoppat att sova dom minutrarna...


Är förbannat jävla kuk less på denna förkylning.. Ingen med några huskurliga tips?? Testar allt nu..!!!


Har betalat räkningarna.. lite nytta har jag gjort iaf.. inte bara legat på soffan och sett på Våra bästa år och läst Cosmo.. ;-)


Av Madeleine - 25 februari 2008 12:16



Gissa vem??




I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

I

V



Jenna Jameson

- ni måste väl hålla med om att hon var tusen gånger

snyggare förut, innan hon bantade ner sig??

Har alltid tyckt att hon är en av dom snyggaste och sexigaste

kvinnorna i världen, men nu då jag såg den här bilden,

- MÄNNISKA, vad har du gjort med dig själv?? Ta och bli

porrstjärna igen för guds skull...



Av Madeleine - 25 februari 2008 11:19


 



Christina Aguilera har ställt upp på hemma-hos bilder med hela familjen, inklusive lille sonen och de två hundarna. Sonen Max föddes den den 11 januari, ett datum hon och maken bestämt sig för några månader i för väg. Christina har redan ställt upp på flera intervjuer, och berättar bl.a att sonen förändrat hela hennes liv, men att han är en tyst bebis som inte skriker så mycket.




Hur vacker är inte Christina Aguliera naken och gravid??



Ovido - Quiz & Flashcards