Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Madeleine - 10 februari 2008 22:00



När mannen kommit hem från bandyn, fetat i sig en pizza och duschat tog han lillan, tog bilen ut en sväng, så jag fick lägga mig i ett avkopplande bad en stund..!! Mycket uppskattat och behövligt..!! Då dom kom hem röjde han i köket, fixa disken å så..! :-D Jag gick loss på resten av lägenheten.. Alla skulle samlas hos oss innan vi åkte på  inspelningen av Sing a Long. Då vill man ju ha d lite fint ;-)


Putte & Nina kom tidigt, grabbarna fick handla lite inför middagen, - hemmagjorda hamburgare *mums*

Världens bästa Nina passade Mandis så jag kunde sminka mig och göra mig iordning inför kvällen.

Sen vid sex anlände alla, Jenny & Jenny, Ninas kompis Marina.. Linda & Gittan sen som alltid så bestämde att vi skulle möta upp dom i studion istället. Var lite orolig att vi skulle få problem att hitta dit.. var ju tvungen att snurra inne på söder för att ta oss dit.. :-o Men grymma brudar har ju inget problem med d.. ;-) Alltid ett äventyr med Nina bakom ratten.. hihi..


Av Madeleine - 10 februari 2008 10:49



Satans jävla skit förkylning...!!!!!!! Sovit så jäkla dåligt inatt.. helt igentäppt.. kan inte prata för då kan jag inte andas ju...

Andreas förkylning har tagit om igen oxå.. Amanda hade feber igår igen då vi la henne, ingen hög men.. Lika mycket snor idag..


Tomas har bandymatcher varje söndag så då kliver han upp med Mandis på morron.. skönt att få ligga och dra sig själv i sängen.. men då man är van att kliva upp vid sju tiden så går d ju inte att sova längre... Men får ju bre ut mig över hela sängen ett par timmar iaf.. :-)



Funderar på om jag ska göra Svärmor sällskap till globen på lite shopping... men d kanske bara är dumt att ge sig ut redan.. Hon är oxå sjuk, tokförkyld med massa hosta.. :-o Finns d någon frisk människa nu???

Får att lindra mina shopping abstinens får jag fynda lite på Tradera istället.. Hitta några snygga klänningar från Ida T och från Ej Sikke Lej

Tryck på namnen för att se auktionerna..!! Missade dom här fina kläderna från Meandi... :-(


Två av mina scrapbooking auktioner slutar idag.. hade ställt in fel datum.. brukar alltid ha slutdatum på söndagar.. Alla mina scrap paket har d budats på bra på! Kanoners ;-) hahaha... nu kom jag på mig.. vilket pucko jag är... - d är söndag idag... shit, IQ fiskmås..!! får skylla på allt indraget snor i hjärnan....



Nu ska jag försöka vila lite eftersom Mandis oxå sover.. behöver all vila jag kan få eftersom jag ska ut på galej ikväll..!! d är nog därför jag tror att d är lördag.. hur ofta går man ut söndagar annars??



Av Madeleine - 10 februari 2008 09:20



"Den som talar illa om andra i din närvaro,

talar illa om dig i din frånvaro"

Ovido - Quiz & Flashcards