Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Madeleine - 3 februari 2008 16:43



www.tradera.com


Då var d söndag igen och mina auktioner är slut för den här veckan. Tror alla auktioner jag lagt ut blev sålda. Blev 600:- den här veckan :-)

Hade lagt ut en del av mina och Tomas kläder den här gången. Hans gamla jeans sålde bra :-) Måste nog rota igenom hans garderob igen, kanske hittar fler jeans..!!

Funderar på att kolla in Traderas konkurrenter Budera. Dom ska vara grymt mycket billigare än Tradera. Tradera tar ju sjukt mycket avgifter..


www.budera.se


Har sån fruktansvärd huvudvärk idag igen.. haft d varje dag den här veckan? Förstår inte vad d beror på??? Man skulle ju kunna skylla på vinet igår men alla andra dagar då? Hmm.. Ska ta och fixa lite middag nu, tomatsoppa och thaisoppa, lite valmöjlighet idag.!!

Av Madeleine - 3 februari 2008 15:51



Syster yster har verkligen en Liten fotbollsspelare i magen, sparkade som en galning. Sååå mysigt!!! Snacka om att man saknar att vara gravid då man ser Jeanettes underbart vackra gravidmage. Hon är i v.26 nu.. shit, bara 14veckor kvar nu tills jag blir Moster igen!! Vill ju veta vad d är för filur därinne, har varit på väg att handla små tuffa pojkkläder flera gånger. Kan inte hålla mig ju... Försöker övertala henne att jag ska få vara med på förlossningen.  Fatta grymt, vill oxå vara med, få vara med under ett sånt mirakel.. Går ju inte att jämföra med sin egen förlossning. Då ser man ju inget.. :-o Måste nog bearbeta henne massor.. borde ju vara bra att ha mig med ifall Paul tuppar av.. tihi..!! :-D


Amanda i mammas mage v.39

Av Madeleine - 3 februari 2008 09:58



Shit pommesfrites - värsta snölandet... Har d inte kommit nån snö hittills behöver d inte komma nån nu heller...!! Men visst är d fint.. Kanske måste gå ut med stumpan och knäppa några fina vinterkort.


Igår blev d poker med grabbarna. Ingen hade några lösa pengar så vi gjorde I O U lappar.. haha.. seriöst!! Jag, Putte, André och mina älsklingspojkar spelade.. Hade rätt om dera tillstånd då dom kom hem.. Mycket underhållande att se dom i köket, den ena fullare än den andra. Haha, fast gott blev d ändå..!!! Bad älskling köpa med sig lite godis oxå, han har lätt för att överdriva så kom hem med en smockfull godispåse, handlat för typ 150:- - bara massa hårda karameller.. som varken jag eller Andreas tycker om. Åh... hopplösa människa!!

Själv drack jag tre glas vin sen gick jag över på vattnet... Mycket nöjd idag!! Tomas inte lika nöjd.. haha...

Söndag mornar så har han innebandy oxå, fattar inte hur han pallar..!!?

Kommer väl hem sen med en pizza och däckar på soffan till nån film ;-)


Pratade precis med min goa systerdotter - Jennifer, toksurrade som vanligt.. hihi.. Hade massor att berätta om helgen, d var kryssning och d var filmkväll och d var en massa annat hon bara måste få berätta. *mosters sötnos*  Syster och Paul sov fortfarande - värsta sjusovarna!!! Så fort dom hade gjort sig iordning kommer dom hit!!! Jihoo...!! Saknat dom massor verkligen. Sååå himla glad att Syster oxå flyttade till Sthlm. Hur skulle jag klara mig utan dig?? Love u..!!!

Tänkte om Adde Padde kunde vakna nån gång så hade jag kunnat skicka honom på affären och köpa nå gott fikabröd eller om vi skulle hinna baka nåt innan. Kanske en kladdkaka?! *mums* Det skulle syster gilla.. tihi..




Kika in på systers blogg, www.jeanettelovespaul.bloggagratis.se

Av Madeleine - 3 februari 2008 08:33




"Förr i tiden gifte sig folk när de lärt känna varandra.

Nu för tiden skiljer de sig för att de lärt känna varandra"




Ovido - Quiz & Flashcards