Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Madeleine - 4 februari 2008 20:40





 



Ikväll blir d tidigt i säng. Toktrött..!! Säckade ihop totalt efter middagen, ingen aning om varför. Kanske varit för slö idag lr så är d förkylningen i kroppen som talar. Älskling fixar iordning för film i sovrummet. Det blir Alien vs Predator II, inga stora förhoppningar direkt...

Ska bara duscha och sen är d natti natti..!!


Av Madeleine - 4 februari 2008 20:05


Sitter och tittar på Outsiders.. grymt intressant avsnitt. En massa coola människor som gör olika former av erotisk konst.


En gubbe fotar vaginor och gör sen om bilderna till vackra tavlor - asså, måste jag oxå göra. Grymt snygga tavlor!! Måste ju bara hålla med honom om vilket otroligt vackert kön vi kvinnor har ;-)


                                                                   
        


Hittade en tjej som oxå målar vaginor

och kvinnokroppen. - Ida Sofi Nilsson

http://www.pbase.com/joida/idas_paintings

Säljer sin konst på Tradera..!!







 

Fuck for forest - Tommy & Leonna som hade sex under en norsk rockfestival. Har en egen site där dom säljer filmer där dom har sex i naturen. Pengarna går till föreningar som samlar in pengar till regnskogen. Vilket par..!! Fler sånna skulle d finnas ;-) hehe.. Knulla på!!

 www.fuckforforest.com





 

Slutligen, "levande vaginor" blir konst. En konstnär som målar en vagina inför en mässa. Hon kommer att sitta bakom en glasvägg och visa upp sitt konstverk under mässan. Shit, vad jobbigt.. hahaha... Vilka människor..




Av Madeleine - 4 februari 2008 14:00



För några dagar sen fick jag ett mail via Tradera om en person som ville köpa ett träningslinne av mig, hon ville alltså att jag skulle avsluta auktionen så hon kunde köpa linnet med detsamma. Sa till henne att hon fick linnet för 150:- och jag skulle bjuda på frakten. Bestämt och klart, avslutade auktionen och inväntade pengarna. - Inga pengar kom, fick ett mail bara där d står att hon beklagar att hon inte hört av sig och att hennes dotter låg på sjukhus. Hon kunde inte avsluta affären därför.. hmm.. I mailet innan skrev hon "jag har fört över pengarna, du borde ha dom senast imorgon, kan du skicka paketet redan idag?" Inte alls misstänksamt. Alla som säljer saker på Tradera vet att man inte skickar nåt innan pga alla bedragare.

Dagen efter får jag ytterligare ett mail från en annan som vill köpa samma linne på samma sätt. Mailen till denna köpare var liknande, inge namn utan bara som en Traderamail. Anande ugglor i mossen så skrev bara att vill du köpa linnet så kostar d 150:- plus frakt, avslutar auktionen då jag sett dina pengar och då skickar jag paketet. Fick ett kort svar, -nej tack.

Auktionen fick ligga kvar på Tradera och nu då den är avslutad är d ytterligare en ny mail fast väldigt liknande. Adressen är samma men ett annat namn. Har fått in pengar idag av människan, men hon/han var på mig igen om att jag skulle skicka paketet innan. Herregud, hur orkar folk?? Jaja, bara att släppa det här nu.. har ju fått pengarna nu.


Av Madeleine - 4 februari 2008 09:34



..måndag är helt klart det tråkigaste dagen på hela veckan. Planerar aldrig in nåt en måndag, har liksom ingen motivation alls då. Man blir bara hemma, görandes inget alls. Bara trött efter helgen.. sover alltid dåligt söndag mot måndag. Inatt låg jag med öronproppar dessutom, blev helt galen på mannen som snarkade som en oxe .. Visst han är förkyld, man vad hjälper d mig? Jag kan inte sova brevid nån som snarkar.. d är d absolut värsta och hemskaste ljud som finns!!! Näst efter gnisslande av tänder...!! *vink vink - lillasyss*


Lillstumpan käkar rostade mackor för fullt, har smör över hela henne och bordet. Åt mandarin nyss så d är alldeles kladdigt på bordet och golvet!!

- Vad ska pappa säga om d..?? :-o Inge klet på parkettgolvet... Inte lätt att vara gift med en golvläggare..!! ;-)

Bor ni i Sthlm och behöver nytt golv eller slipning av golv, PJ Parkettgolv AB har erfarna duktiga golvläggare och bra priser!!


Kika in på deras sida: www.pjparkettgolv.se



Nu ska jag paketera alla mina sålda auktioner, sen blir d väl en prommis till Tempo så jag kan posta alla som jag fått in pengar av. Underbart soligt väder idag..! Blir kanske lite lek i parken då vi ändå är ute ;-)


Av Madeleine - 4 februari 2008 08:27



"Varje mor önskar att hennes dotter skall få en bättre man än hon själv fått - och är övertygad om att hennes son aldrig kommer att få en så god hustru som hans far fått"


 



Ovido - Quiz & Flashcards