Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Madeleine - 16 februari 2008 23:37



UTGÅNG..!!!!!!!!??

- Ja, ni läste rätt... JAG var ut på krogen..!!! Inte hänt på typ TVÅ ÅR..!!!


Emelina och jag var bara hem en sväng efter Kockduellen sen drog vi ut igen.. in på Söder.. Tog några öl på Kellys innan vi pallrade oss iväg till Patricia.


Det blev massa skvaller och skitsnack.. schysst musik, måånga goda drinkar.. först vin, sen öl, sen en massa White Russian :-D - D var grejer d...!!


Blev en rätt tidig hemgång ändå.. visste ju att jag var tvungen att kliva upp rätt tidigt ändå söndagmorgon.. :-( D får man ta....


Huvudsaken är väl att man hade kul.. sjukt länge sen jag var ut med Lillasyss.. måste bli ändring på d..!!! KOM HIT OFTARE!! :-D



Av Madeleine - 16 februari 2008 22:00



Igår var jag, Adde Padde och lillasyss på inspelningen av Kändis Kockduellen inne i Frihamnen. - Ja, jag vet.. faan vad mycket inspelningar jag går på.. - kul ju ;-)


Annorlunda och kul, såg inte så mycket av maten, men d lukta gott..!! Å d var verkligen bara 15min dom hade på sig!!! Grymt ;-)


Söta kockar och en del roliga kändisar.. Tina Turner (rally) och Anette Norberg (curlingmästarinna) Karl Jan (gourmetkock) och nån till.. inte så grym på namn.. han har iaf barn program på TV1 lr 2.. Rakad snubbe.. rolig :-D Peder Lamm som programledare - en liten, rolig, gullig bög.. hehe.. - lr han måste vara bög.. annars bara VÄLDIGT feminim.. :-o


Två program inspelningar var d.. ingen aning om när dom ska sändas. Det var vi i publiken som röstade vilket lag som skulle vinna. - Med stekspadar :-o




Fika bör man ju oxå ;-)





Ovido - Quiz & Flashcards