Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Madeleine - 13 februari 2008 21:38



Var på toaletten i ett par sekunder...............





Himlans gott med potatismos pulver.. ;-)


Av Madeleine - 13 februari 2008 21:23


Fy faaaan... suttit i en evighet och lagt upp nya annonser på Tradera..

tog ovanligt lång tid ikväll.. Kanske för att jag sitter med mannens laptop och är inte så haj på den.. Det är VISTA på den... fatta noll av d ju... :-o


Har lagt in grymt snygga kläder till både pojkar och flickor, sugen på att fynda nåt till din lille kika då in på mina auktioner...!!??



Amanda som sovit så lite idag däckade på pappa redan vid sju.. Hann dricka en flaska välling och sen var d godnatt.. Man blir trött av att leka ju ;-)

Uppdaterat med bilder i mitt tidigare inlägg "Rum för barn"...!!! Kan bara lägga in bilder med mannens laptop eller bonussonens.. inte så lätt att få låna dom...


Nu är d natti natti iaf.. tröööött...!! *pöss på er*

Av Madeleine - 13 februari 2008 19:26

image3509

TÄVLINGEN PÅGÅR TILL MÅNDAGEN DEN 18/2 KL. 18.00


Tävlingregler: Allt du behöver göra för att vara med i tävlingen är att du antingen i ett inlägg eller någon annanstans på din blogg, publicerar följande bild, som också ska länka till Junitjej:


54024-3508




Glöm inte att skriva ett inlägg i Junitjejs blogg att du vill vara med..!!



Av Madeleine - 13 februari 2008 17:56



Vilken mysig dag vi har haft idag jag och Mandis i det underbara vårvädret!!


Mötte upp Alexandra och Benjamin utanför Kulturhuset inne i stan på förmiddagen. Då var det dax för Rum för barn, låta ungarna leka en massa!! Första gången jag var där, hade förväntat mig mer, men visst räckte d till. En kompis till Alexandra kom oxå dit, Carro - med sig hade hon hennes 8 månaders son, Mickael. Trevligt trevligt ;-)

Benji kröp upp och ner i en liten rutchkana, attans vad kul d var.. *sötnos* Amanda lekte i det lilla köket, lagade mat och diskade..!! Det ska börjas i tid.. hihi.. Nu har jag gett mig tusan på att hitta ett rosa litet kök som hon ska få i 1års present..!!! Det blir nog fint i hennes rosa fina prinsess rum..!!

Svärmor kikade förbi en sväng oxå, hon var ändå inne i stan.. som alltid... :-D


Lillprinsen blev lite kinkig och fick t.o.m feber innan vi gick därifrån.. Inte lätt att få tänder.. :-( - Tell me about it...





Istället för att åka kommunalt hem så tog jag och Mandis oss en mycket uppfriskande promenad hem!! Hur skönt som helst...!!

Käkade lunch efter ett nån gång och efter det blev min lilla älskling super trött - inte sovit nåt innan ju.. Stora tjejen som bara sover en gång på dagen nu. Slocknade iaf på en gång då vi började promenera hemåt..!! Sov nästan hela vägen hem. Vaknade i Årsta, så då var d bara att börja speeda hemåt... :-o Kollade efter dom första tussilagonen, kändes som om dom skulle titta fram snart... fast insåg sen att d faktiskt bara är februari än.. hehe... Önsketänkande kanske ;-)


Av Madeleine - 13 februari 2008 15:58





Nu ska bara torsdagen gå sen är det FREDAG och då kommer LILLASYSS..!!



Av Madeleine - 13 februari 2008 08:32


Beslutet är definitivt.. jag och stumpan åker in till stan idag. Läängtat så efter lillprinsen Benji och hans goa Mamma Alexandra..!!! Ska bli kul att surra en massa och låta kidsen leka..!! :-)



Av Madeleine - 13 februari 2008 08:13



"Tro det bästa om varje människa tills

den bevisar motsatsen"

Ovido - Quiz & Flashcards